اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان انتقال خون

قطب ذخیره تجهیزات انتقال خون جنوب راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی انتقال خون کشور گفت: در نظر داریم با حمایت مسئولان استان کرمان یک قطب ذخیره‌ای را در جنوب استان برای ذخیره کیسه و کیت جنوب کشور تهیه کنیم.

قطب ذخیره تجهیزات انتقال خون جنوب راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مصطفی پدیدار ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: برای تهیه و خرید تجهیزات مراکز انتقال خون کشور در دو سطح اعتبارات ملی و استانی فعالیت‌هایی را انجام داده‌ایم.

پدیدار افزود: اعتبارات ملی سازمان انتقال خون کشور حدود 14 میلیارد تومان است که بیشتر این بودجه صرف هزینه‌های استانی می‌شود و برای فراهم کردن تجهیزات عمده که مراکز استانی نمی‌توانند آن‌ها را تهیه کنند، ستاد ملی اعتبار آن‌ها را فراهم می‌کند.

وی گفت: مراکز استانی از محل اعتبارات استانی که از استانداری‌ها دریافت می‌کنند، می‌توانند تجهیزات لازم را تهیه کرده و استان کرمان حدود 800 میلیون تومان را در سال قبل جذب کرده است.

پدیدار تصریح کرد: در بحث تحریم‌ها راهکارهایی را از چهار سال قبل با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی 30 ماه کیسه خون را برای کشور ذخیره کرده‌ایم و تا کنون اثرهای منفی تحریم‌ها روی سازمان انتقال خون تأثیری نداشته است و ذخیره یک سال کیت‌های غربالگری را خریداری کرده‌ایم.

پدیدار خاطرنشان کرد: در نظر داریم با حمایت مسئولان استان کرمان یک قطب ذخیره‌ای را در جنوب استان برای ذخیره کیسه و کیت جنوب کشور تهیه کنیم.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول