اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 30 بهمن در کرمان صورت می‌گیرد

اجرای تئاتر کودک و نوجوان در فرهنگسرای کوثر

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان گفت: اجرای تئاتر کودک و نوجوان تا 30 بهمن ماه جاری در فرهنگسرای کوثر برگزار و در صورت نیاز این مدت تمدید می‌شود.

اجرای تئاتر کودک و نوجوان در فرهنگسرای کوثر

صفیه حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: اجرای تئاتر کودک و نوجوان به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه اجرای تئاتر کودک و نوجوان از 15 بهمن ماه جاری در فرهنگسرای کوثر آغاز شده است، گفت: این برنامه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت صبح ویژه دانش‌آموزان مقاطع ابتدائی و راهنمایی است و 300 دانش‌آموز روزانه از این تئاتر بازدید می‌کنند و در نوبت عصر دانش‌آموزان می‌توانند همراه با خانواده‌ها از برنامه‌های شاد، مفرح و طنز بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان داشت: اجرای تئاتر کودک و نوجوان تا 30 بهمن ماه سال جاری ادامه دارد و در صورت نیاز این مدت تمدید می‌شود.

حسینی‌نژاد برگزاری این برنامه را در ارتقا سطح فرهنگ دانش‌آموزان موثر دانست و تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند بسیاری از مفاهیم را از زبان تئاتر یاد بگیرند و توسعه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه تئاتر نقش بسزایی در ارتقا سطح آگاهی و فرهنگ دانش‌آموزان دارد.

مدیر فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان از برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه ایام نوروز در نیمه دوم بهمن ماه جاری خبر داد و تصریح کرد: ثبت‌‌نام در این کلاس‌های آموزشی آغاز شده و هدف آشنایی بیشتر بانوان با اصول و شیوه‌های سفره آرایی و ساخت سفره‌های هفت سین ویژه ایام نوروز است.

وی ابراز داشت: این کلاس‌ها شامل آموزش کاشت سبزه، تزئین و ساخت سفره هفت سین و ایده‌هایی برای تزئین منزل است و در همین راستا نمایشگاهی از سفره‌های هفت سین از 12 اسفند ماه در این فرهنگسرا برای بازدید علاقمندان برپا می‌شود.

مدیر فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان تصریح کرد: برپایی این کلاس‌های آموزشی می‌تواند در رشد و ارتقا سطح ابتکار و خلاقیت بانوان مفید و موثر باشد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول