اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه جوان شوشتر خبر داد

تجلیل از عوامل تئاتر «از دعوت تا شهادت» روستای مهدی‌آباد شوشتر

خبرگزاری فارس: مسئول خانه جوان شوشتر از تجلیل از عوامل تئاتر «از دعوت تا شهادت» روستای مهدی‌آباد شوشتر خبر داد و گفت: این مراسم در این روستا برگزار می‌شود.

تجلیل از عوامل تئاتر «از دعوت تا شهادت» روستای مهدی‌آباد شوشتر

ابوالقاسم غلامحیدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: عوامل اجرایی و بازیگران تئاتر «از دعوت تا شهادت» روستای مهدی‌آباد شهرستان شوشتر که در دهه پایانی ماه صفر در این روستا این تئاتر را اجرا کردند از طرف خانواده ج.ان شوشتر و با حضور مسئولان این شهرستان تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به تعداد بازیگران این تئاتر افزود: تعداد بازیگران این تئاتر بیش از 15 نفر است که در زمانی که برای تجلیل از این افراد در نظر گرفته شده است در مسجد این روستا از آنها تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

غلامحیدر با تأکید بر اینکه این نخستین تئاتری بود که در این روستا اجرا شد، خاطرنشان کرد: تجلیل از عوامل اجرایی این تئاتر لازم است که این افراد برای انجام فعالیت‌های آتی فرهنگی در این روستا تشویق شوند و در این‌باره نیز خانه جوان شوشتر از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

مسئول خانه جوان شهرستان شوشتر افزود: خانه جوان شهرستان شوشتر برای این گروه تلاش بسیار زیادی کرد و در شرایط کنونی نیز تجلیل از این افراد را داوطلبانه برعهده گرفته است.

وی با اشاره به نحوه تجلیل از این افراد خاطرنشان کرد: هدایای در نظر گرفته شده برای این گروه فرهنگی هدایایی فرهنگی است که سطح بازی و .... آنها تأثیر خواهد داشت.

غلامحیدر افزود: این مراسم قرار است با حضور فرمانده محترم سپاه ناحیه شوشتر در مسجد این روستا برگزار شود.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول