اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی انجام شد

افتتاح و کلنگ‌زنی 70 پروژه عمرانی شهرستان کهگیلویه

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از هفتاد پروژه در شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 70 پروژه عمرانی شهرستان کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز با حضور استاندار و مسولان استانی و شهرستانی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مراسم کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 70 پروژه عمرانی، خدماتی و کشاورزی شهرستان کهگیلویه به طور همزمان از طریق پخش فیلم و نمایش اسلاید برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه فجر اظهار کرد: با تلاش همکاران هم اکنون 70 پروژه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که آن را به مردم شریف و قدرشناس کهگیلویه تقدیم می‌کنیم.

اکبر نیکزاد افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی فرهنگ خدمت بی‌منت به مردم در بین مسئولان در هر رده‌ای که باشند دیده می‌شود.

نیکزاد خاطرنشان کرد: همه مسئولان تلاش می‌کنند در هر جایی که باشند بیشترین خدمات را ارائه دهند و فرصت خدمتگزاری به مردم را غنیمت شمارند.

این مسئول عالی اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی 658 پروژه با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد تومان در این استان به بهره‌برداری می‌رسد که جا دارد از همه کسانی که در اجرای آن نقش داشتند قدردانی کنم.

نیکزاد از تهیه فیلمی از تمام پروژه‌‌های افتتاحی در این استان خبر داد و گفت: این فیلم در سوم خرداد و همزمان با سال‌روز آزادسازی خرمشهر و از طریق صدا و سیما پخش خواهد شد.

در ادامه این مراسم توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهید نورالدینی اولین شهید انقلاب اسلامی شهرستان کهگیلویه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول