اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی باقرشهر خبر داد

رونمایی از فرهنگسرای آفتاب

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی باقرشهر از رونمایی فرهنگسرای آفتاب خبر داد.

رونمایی از فرهنگسرای آفتاب

مجتبی پرک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: توسعه سرانه فرهنگی باقرشهر یکی از مهم‌ترین افتخارات مدیریتی باقرشهر است.

عضو شورای اسلامی باقرشهر گفت: با نگاهی به تاریخچه شهر در می‌یابیم که اهالی شهر در گذشته‌ای نه چندان دور از داشتن کمترین امکانات فرهنگی محروم بوده‌اند اما خوشبختانه در این مدت افق نگاه مدیران شهرداری فقط به سوی توسعه خدمات شهری معطوف نشده است و با توجه به ضرورت و اهمیت مقولات فرهنگی، ساخت مراکز فرهنگی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری باقرشهر تعریف شده است.

وی در ادامه با اشاره به سرانه فرهنگی باقرشهر عنوان کرد: در حال حاضر سرانه فضاهای فرهنگی باقرشهر با شهرهای توسعه یافته استان تهران رقابتی تنگاتنگ دارد.

عضو فعال شورای اسلامی باقرشهر در ادامه از بهره‌برداری فرهنگسرای آفتاب خبر داد و افزود: فرهنگسرای آفتاب یکی از مجهزترین و استانداردترین فضاهای فرهنگی شهر است که با توجه به درخواست شهروندان و نظرات کارشناسان حوزه فرهنگی، برنامه‌های مرکز به گونه‌ای پیش بینی و اجرا می‌شود که پاسخگوی تمام مطالبات فرهنگی و هنری شهروندان در زمینه‌های مختلف باشد.

وی در ادامه رونمایی از باغ پرندگان را نیز یکی از پروژه‌های قابل افتتاح در ایام مبارک دهه فجر معرفی کرد و با اشاره به موقعیت این فضای تفریحی عنوان کرد: باغ پرندگان یکی از مجموعه‌های تفریحی و فراغتی است که استارت آن در سال‌های گذشته خورده است اما در پی استقبال شهروندان درصدد توسعه این مرکز افتادیم.

وی اضافه کرد: اکنون با رفع معایب و تقویت مزایا و تجهیز کامل مجموعه، مدعی افتتاح بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین باغ پرندگان در جنوب استان تهران هستیم که وجود این مرکز تفریحی را می‌توان به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری باقرشهر قلمداد کرد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول