اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا در اراک با برگزاری دوره آموزشی یاران فرهنگ انجام می‌شود

تربیت نخبگان دانشگاهی در مقابله با تهاجم فرهنگی

خبرگزاری فارس: دبیر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دومین مرحله تداوم چهارمین دوره آموزشی یاران فرهنگ ویژه دانشجویان منتخب فرهنگی منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

تربیت نخبگان دانشگاهی در مقابله با تهاجم فرهنگی

علیرضا نظام‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این دوره از 27 تا 30 بهمن ماه ویژه برادران و از 4 تا 7 اسفند ماه ویژه خواهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی برگزار می‌شود، تصریح کرد: تربیت قشر فرهیخته، فرهنگی و نخبه دانشگاهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و توطئه دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره است.

دبیر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در سه بخش اندیشه‌‌ای، مهارتی و فوق برنامه گفت: دانشجویان شرکت کننده در این دوره در بخش مهارتی با مباحث از کجا آغاز کنیم؟ چگونه فیلم نگاه کنیم؟ در بخش فوق برنامه با تحلیل جریان مد، تحلیل منطقه ترکیه و عراق، بصیرت و در بخش اندیشه‌ای با مباحث آشنایی و نقد فرقه ضاله، بهائیت، شیعه‌شناسی، نقد زرتشت و غیره آموزش می‌بینند.

نظام‌آبادی با اشاره به لزوم مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان بیان داشت: مسئولان و مدیران باید برای اجرای برنامه‌های فرهنگی نیازسنجی جوانان را سرلوحه کار خود قرار دهند و نگذارند دشمن با ابزار تبلیغاتی خود، توجه جوانان و دانشجویان را به سمت دیگری معطوف کند که برگزاری این دوره گام موثری در مقابله با اهداف شوم دشمنان است.

وی گفت: دانشجویان با شرکت در این دوره و آشنایی با مباحثی چون فرقه ضاله بهائیت و شیعه‌شناسی اجازه نخواهند داد دشمنان با ابزارهای تبلیغاتی به اهداف خود نزدیک شوند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول