اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی:

تأمین اجتماعی آذربایجان غربی 1100 طرف قرارداد دارد

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تأمین اجتماعی آذربایجان غربی یک هزار و 100 طرف قرارداد در بخش درمان دارد.

تأمین اجتماعی آذربایجان غربی 1100 طرف قرارداد دارد

 ابراهیم شیرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این طرف‌های قراردادها شامل آزمایشگاه، مطب، فیزیوتراپی و درمانگاه است.

وی تصریح کرد: به غیر از بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه پلی‌کلینیک زهرا (س)، درمانگاه میاندوآب، خوی، بوکان و مهاباد نیز زیر نظر تأمین اجتماعی استان فعالیت دارند.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این زمینه، ‌افزود: یک دی‌کلینیک و 7 هفت درمانگاه در سطح استان از درمانگاه‌ها و دی‌کلینیک‌های خود تأمین اجتماعی هستند.

شیرزاد اعلام کرد: در آذربایجان غربی 860 هزار نفر بیمه شده اصلی و فرعی زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که 30 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط بیمه تأمین اجتماعی استان، گفت: صندوق تأمین اجتماعی در قبال دریافت حق بیمه 18 نوع خدمات به بیمه‌شدگان خود ارائه می‌دهد و در طول سال 80 میلیارد تومان در بخش درمان استان هزینه کرده است.

این مسئول اظهار داشت: تعداد مراجعه‌کنندگان سرپایی به مراکز درمانی زیر پوشش در سال گذشته در بخش درمان مستقیم 3 میلیون و 500 هزار مورد و در درمان غیر مستقیم 5 میلیون و 900 هزار مورد بود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان افزود: در این مدت 28 هزار و 455 نفر در بیمارستان امام رضا (ع) و دی‌کلینیک مهاباد بستری شده‌اند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول