اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز:

نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» خودباوری را در جوانان ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان شیراز گفت: نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» خودباوری بیشتری را در جوانان، نخبگان، اقشار مختلف جامعه و مخاطبان ایجاد می‌کند.

نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» خودباوری را در جوانان ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد صحرائیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر می‌خواهیم نمونه خوبی از «ما توانسته‌ایم» را به مردم معرفی کنیم باید نگاهی به فرمانداران جوان دفاع مقدس هشت ساله داشته باشیم که با نبود تجهیزات و تنها با استفاده از استعدادهای خود، فرماندهی جنگ را بر عهده گرفتند و در بسیاری از عملیات پیروز شدند.

وی با بیان اینکه باید از فرماندهان شهید و ایثارگر جنگ تحمیلی که کارهای بزرگی را انجام دادند، درس بگیریم، افزود: انرژی هسته‌ای، مقابله با تحریم و توسعه وسیع و تمام‌جانبه کشور از جمله نمونه‌های بارز «ما می‌توانیم و توانسته‌ایم» است.

این مسئول اجرایی اضافه کرد: پس از گذشت 13 ماه از هدفمند کردن یارانه‌ها شاهد کاهش 12 درصدی مصرف برق بوده‌ایم که معادل 7 میلیارد ریال است و 800 هزار مشترک شهرستان شیراز را دربر می‌گیرد.

وی بیان کرد: در سه سال  اخیر پروژه‌های متعددی در راستای کاهش تلفات برق با هزینه 350 میلیارد ریالی را داشته‌ایم و موجب کاهش هشت درصدی تلفات شده که ارزش آن معادل 500 میلیارد ریال است.

صحرائیان بیان کرد: کاهش هشت درصدی تلفات و 12 درصدی مصرف برق، معادل یک‌ میلیارد کیلو ولت و 110 میلیارد ریال بوده که موجب شده است سالانه 700 هزار تن گازهای آلاینده کمتر تولید شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان شیراز بیان کرد: با وجود وضعیت اقتصادی ویژه، شرکت توزیع برق شیراز بزرگ‌ترین پروژه در طول عمر خود را در راستای شعار «ما توانسته‌ایم»، آغاز کرد و بازسازی یک‌هزار کیلومتر کابل برق فشار ضعیف با تعویض سیم‌های مسی به کابل‌های خود نگهدار بود که خاموشی‌ها را کاهش می‌دهد و با محیط زیست همخوانی دارد.

وی افزود: یکی از کارهای چشمگیر ما در راستای شعار «ما توانسته‌ایم»، اشتغالزایی برای بخش خصوصی است که در شش سال اخیر سعی کردیم شرکت خود را کوچک کنیم و در این راستا یک‌هزار و 500 نفر مشغول به کار شدند.

صحرائیان اظهار داشت: شرکت توزیع برق شهرستان شیراز ممتارترین شرکت در نوآوری است. 

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول