اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پوستر جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اترک رونمایی شد

خبرگزاری فارس: پوستر یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل 4 (اترک) در خراسان شمالی با حضور دست‌اندرکاران حوزه فرهنگ و هنر در این استان رونمایی شد.

پوستر جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اترک رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل چهار (اترک) در خراسان شمالی، در دومین نشست ستاد اجرایی این جشنواره پوستر آن به شکل رسمی رونمایی و برای تبلیغات و اطلا‌ع‌رسانی به عموم مردم آماده بهره‌برداری شد.

مدیر اجرایی این جشنواره و رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر بجنورد گفت: این پوستر توسط  «سعید رضوانی»، هنرمند گرافیست استان طراحی شده است.

یوسف قدیمی اظهار داشت: این پوستر برای تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی اجرای این جشنواره در گستره  عموم، در شهرستان‌های استان و نیز استان‌های شرکت کننده توزیع خواهد شد.

وی زمان برگزاری این جشنواره را 12 تا 23 اسفند ماه جاری اعلام کرد و گفت: اکران فیلم‌های بخش مسابقه، برگزاری نمایشگاه آثار عکس و پوستر راه یافته به بخش نهایی این جشنواره و نیز برگزاری نشست‌های نقد و بررسی و کارگاه‌های آموزشی نقد فیلم و کارگردانی، اردوهای عکاسی و گردشگری اهم برنامه‌های مدنظر در این جشنواره است.

خبر دیگر نیز حاکی است، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین گفت: سه فیلم کوتاه از شهرستان اسفراین به بخش اکران جشنواره بین‌المللی فیلم 100 راه یافت.

حسین هلاکوئی اظهار داشت: فیلم‌های کوتاه «یک اتفاق ناخوشایند» و «بعد از واقعه» به کارگردانی محسن بیدوازی و «دفتر حساب» به کارگردانی «خلیل حاتمی» از هنرمندان جوان شهرستان اسفراین به بخش اکران جشنواره بین‌المللی فیلم 100 راه یافت.

وی تصریح کرد: از مجموع یک‌هزار و 970 اثر رسیده به این جشنواره 133 اثر به بخش اصلی مسابقه و 220 اثر به بخش اکران راه یافته‌اند که سه اثر ارسالی هنرمندان عضو انجمن سینما‌گران جوان اسفراین جزء آثار راه یافته به این بخش بودند.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول