اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/نشست‌های انتخاباتی در دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌‌جنوبی/

پورسلطانی: برخی کاندیداها خود را فرشته نجات می‌دانند

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه با اشاره به تهدید انتخابات آینده از سوی کانون‌های قدرت و ثروت گفت: برخی کاندیداها خود را فرشته نجات می‌دانند که این صحیح نیست.

پورسلطانی: برخی کاندیداها خود را فرشته نجات می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا پورسلطانی در نشست انتخاباتی سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان‌‌جنوبی در ارتباط با تأثیرگذاری کانون‌های قدرت و ثروت در انتخابات آینده اظهار داشت: طبق گفته امام معصوم خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده، اما باید اعتراف کنیم که با گذشت زمان تجربیات دشمنان ما نیز روز به روز افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در ابتدا دست به ترور و حذف فیزیکی نیروهای اصلی نظام می‌زدند، اما بعد از آن و با تجربیات جدیدشان متوجه شده‌اند که اگر بتوانند افراد را به کانون‌های قدرت و ثروت متصل کنند، می‌توانند از آنها به نفع خویش برای سال‌های متمادی استفاده ببرند.

* بصیرت بالای مردم توطئه دشمنان را به خودشان برمی‌گرداند

فرماندار بشرویه افزود: اگر افرادی که به ثروت وابسته‌اند قدرت را نیز در دست بگیرند، هیچ گاه وظیفه خطیر دفاع از حقوق عامه مردم را در مجلس پیگیری نخواهند کرد.

پورسلطانی با اشاره به هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و بصیرت و بینش بالای مردم گفت: اما مردم هرگز فریب این توطئه‌ها را نخورده و افراد متصل به کانون‌های قدرت و ثروت را به مجلس نمی‌فرستند و به این ترتیب مانند سایر موارد، توطئه دشمن به خودش برمی‌گردد.

وی در زمینه حضور حداکثری اضافه کرد: همه دولت‌مردان باید دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات کنند که در جلسات متعدد برگزار شده با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران این موضوع به آنها منتقل شده و بی‌شک شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو خواهیم بود.

* تبلیغات خلاف واقع نوعی کم‌فروشی است

فرماندار بشرویه با اشاره به این موضوع که بعضی از کاندیداها تحت تأثیر نظریه‌های سیاست‌مداران غربی قرار می‌گیرند، گفت: از نگاه سیاست‌مداران کشورهای استکباری، نماینده کسی است که فضا را تیره و تار کرده و حضور خویش را یک ضرورت برای نجات مردم بداند.

پورسلطانی افزود: بعضی از کاندیداها نیز تحت تأثیر همین القائات قرار گرفته و با سیاه‌نمایی تمام کارهای صورت گرفته را هیچ فرض می‌کنند و خود را فرشته نجات حوزه انتخاباتی که از آن شرکت کرده‌اند می‌دانند.

وی تبلیغات غیر واقعی را نیز نوعی کم‌فروشی دانست و افزود: کاندیداها حق ندارند بیش از واقعیت وجودی خویش و آن ‌چیز که هستند خود را نشان داده و سایر رقبا را ناکارآمد بدانند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول