اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ترغیب کارکنان ادارات در امر کتابخوانی انجام شد

تجهیز کتابخانه‌های ادارات و نهادهای دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان از تجهیز کتابخانه‌های ادارات و نهادهای دشتستان خبر داد.

تجهیز کتابخانه‌های ادارات و نهادهای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علی دهقان پیش از ظهر امروز در نشست کتابداران شهرستان دشتستان اظهار داشت: یکی از مسائلی که در ماه‌های اخیر توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته، بررسی راهکارهای موثر در بهبود وضعیت مطالعه است و در این راستا بررسی‌های مطلوبی انجام داده‌ایم.

 

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان عنوان کرد: یکی از مسائلی که در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی موثر است، تشویق اقشار مختلف جامعه، به‌ویژه نوجوانان و جوانان به مساله مطالعه و کتابخوانی است که در این زمینه باید از تمامی ابزارهای موجود بهره ببریم.

 

دهقان در همین راستا ابراز داشت: برگزاری اردوهای فرهنگی و مسابقات مختلف یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در زمینه تشویقی مورد توجه نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان قرار گرفته و در این راستا اقدامات مطلوب و شایان ذکری انجام داده‌ایم.

 

وی اضافه کرد: در ماه‌های گذشته شاهد برگزاری ده‌ها مسابقه و اردوی فرهنگی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی در سراسر شهرستان دشتستان بوده‌ایم که این مساله مورد استقبال جوانان و نوجوانان این شهرستان قرار گرفته و زمینه حضور و توجه بیش از پیش ایشان به کتابخانه‌های عمومی و امر مطالعه شده است.

 

این مسئول اذعان داشت: تبلیغات یکی از مهم‌ترین عناصر ترویج فرهنگ‌ در جامعه محسوب می‌شود و در تمامی زمینه‌ها امروز مورد توجه قرار گرفته‌اند و کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز این مساله را مورد توجه قرار داده‌اند و این مسئله موجبات استقبال از کتابخانه‌ها را فراهم کرده است.

 

دهقان از تجهیز کتابخانه‌های ادارات و نهادهای دشتستان خبر داد و افزود: اقدامات متعددی برای ترغیب کارکنان دولت به امر کتابخوانی انجام شده که بازدید از ادارات مختلف شهرستان و تجهیز کتابخانه‌های ادارات و نهادها یکی از اقدامات نهاد کتابخانه‌های عمومی در این راستا است.

 

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: یکی از مسائل و مشکلاتی که کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مشکلات مالی است که شهرداری‌ها با پرداخت به موقع حق نیم‌درصدی نهاد کتابخانه‌های عمومی می‌توانند اقدامات ارزنده‌ای در این راستا انجام دهند و از ایشان می‌خواهیم در مدت‌های آینده به طور جدی در مسیر پرداخت این حق کتابخانه‌های عمومی در سراسر شهرستان گام بردارند.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول