اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر:

دشمن قصد دارد انتخابات را به یک چالش امنیتی تبدیل کند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر گفت: دشمن قصد دارد انتخابات را به یک چالش امنیتی تبدیل کند.

دشمن قصد دارد انتخابات را به یک چالش امنیتی تبدیل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان قاسم برجویی بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ "بصیرت و اتحاد اصولگرایان دشتستان" اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در مقابل نظام لیبرالیسم و کمونیسم دو قطب حاکم بر جهان تشکیل شد و اکنون پس از گذشت 30 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی در جهان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به تحریم‌ها، تخریب‌ها و فشارهای غرب بر ایران و عدم موفقیت در تحقق اهداف غرب افزود: یک استاد و سیاستمدار آمریکایی مقاله‌ای به چاپ رسانده که در آن بیان کرده دیگر تحریم‌ها علیه ایران کارساز نیست چون به هر شکل مردم ایران خود را با تحریم‌ها وفق داده‌اند و در همین شرایط سخت مسیر پیشرفت را پیش گرفته‌اند.

برجویی با بیان تحلیلی کوتاه از وقایع فتنه 88 گفت: در فتنه 88 نظام لیبرال دموکراسی مستقیما" وارد کارزار مقابله با نظام شد؛ با این تفاوت که با ابزار سابقه‌داران داخلی بی‌بصیرت و فریب‌خورده وارد جنگ شد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر بیان داشت: همانطور که حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) در روز عید پیش‌بینی کردند برنامه‌ها و تحرکات دشمن برای انتخابات پیش رو شروع شده است و دشمن قصد دارد انتخابات را به یک چالش امنیتی تبدیل کند.

برجویی در مورد اهمیت حضور در انتخابات اذعان داشت: همانطور که به حج به عنوان یکی مسئله عبادی نگاه می‌کنیم باید به انتخابات نیز با نگاه یک سیاسی نگاه کنیم و با عقل شرکت کنیم نه اینکه با دید قبیله‌ای به کاندیدا رأی دهیم.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر با اشاره به سابقه تلخ دشتستان در انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: چهار سال پیش مشاهده کردیم که بعضی از کاندیداها که امروز هم در انتخابات حضور دارند با تقسیم اقلامی همچون برنج قصد داشتند رأی مردم را بخرند که این بزرگترین توهین به شعور مردم بوده و هست.

برجویی یادآور شد: اولویت حضور حداکثری ملت در انتخابات است در وهله بعد انتخاب اصلح مهم است. 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول