اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در ریگان فراهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: در شهرستان ریگان تمام امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم فراهم شده است و این حضور گسترده مردم در 12 اسفند دشمنان را ناامید می‌کند.

امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در ریگان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه ریگان اظهار داشت: انتخابات مجلس در این دوره از اهمیت خاصی برخوردار است.

برزنگ خاطرنشان کرد: انتخابات از نظر شرعی و ملی برای ما حائز اهمیت است به طوری که امام راحل فرمودند «حفظ نظام از اهم واجبات است.

وی بیان داشت: امریکا و سایر دشمنان در صدد هستند که مردم را از انتخابات دلسرد کنند تا شهروندان در انتخابات شرکت فعالی نداشته باشند.

فرماندار ریگان افزود: از سال 1332 و تا قبل از انقلاب در سال 1357 امریکا و انگلیس بر کشور ما سلطه داشتند و این کشور به دست آن‌ها بود و از امریکا و غرب طی این مدت کاری جز خیانت، چپاول و ... ندیدیم، این‌ها دلسوز ما نیستند.

برزنگ ابراز داشت: ملت ایران با حضور گسترده خود در انتخابات نمی‌گذارد، فتنه 88 رخ دهد و اکنون با گذشت 33 سال از تحریم‌ها به نقطه و جایگاهی رسیده‌ایم که الگویی در جهان هستیم و امریکا از ملت ایران با همه این پیشرفت‌ها ترس و دلهره دارد.

برزنگ تصریح کرد: مردم ایران موقعیت‌شناس هستند و جایی که بدانند تکلیف است با تمام وجود حضور می‌یابند.

فرماندار ریگان اذعان داشت: مهره‌های اصلی امریکا مانند مبارک، قذافی و ... روانه جهنم شده‌اند و اکنون مهره موثری برای امریکا در منطقه وجود ندارد و امریکا در باتلاقی عظیم فرو رفته است که دیگر راه بیرون آمدن از آن را نمی‌بیند.

برزنگ اذعان داشت: دشمنان منتظر هستند که ببینند مردم ایران در انتخابات چه موضعی می‌گیرند و ما نسبت به خون شهدای گرانقدرمان که در جبهه‌های حق علیه باطل ریخته شد، بی‌تفاوت نیستیم.

وی عنوان کرد: در شهرستان ریگان تمام امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم فراهم شده است و این حضور گسترده مردم در 12 اسفند دشمنان را ناامید می‌کند.

برزنگ گفت: عزم ما جزم است که امانتدار خوبی برای مردم باشیم و هر آنچه که از صندوق بیرون آید نماینده این مردم است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول