اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

نظارت‌ها بر رستوران‌ها شدت می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان همدان گفت: در نوروز نظارت‌ها بر رستوران‌ها بیشتر می‌شود.

نظارت‌ها بر رستوران‌ها شدت می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی همدان آرش سامی در جلسه توجیهی مسئولین فنی و بهداشتی مراکز عرضه مواد خامی و رستوران‌های همدان اظهار داشت: ا توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش سفرهای نوروزی و لزوم تشدید اقدامات بهداشتی، شبکه‌های دامپزشکی برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی اقدامات ویژه‌ای را در این راستا انجام می‌دهد.

وی افزود: به همین منظور شبکه دامپزشکی شهرستان همدان علاوه بر مسئولیت‌هایی که دارد اقدامات نظارتی خود را در ایام نوروز بر مراکز عرضه مواد خام دامی و رستوران‌ها افزایش می‌دهد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: در این راستا جلسه‌ای با مسئولان فنی و بهداشتی مراکز عرضه مواد خام دامی و رستوران‌ها برگزار و اطلاعات لازم در این باره مطرح شد.

وی بیان داشت: تمام اکیپ‌های نظارتی شبکه دامپزشکی همدان در ایام نوروز آماده دریافت شکایات شهروندان است و مسئولین فنی و بهداشتی مراکز عرضه نیز در این ایام کشیک‌بندی شده و درایام تعطیل باید در محل کار خود حضور داشته باشند.

سامی ادامه داد: لازم به توضیح است که ناظران شبکه دامپزشکی علاوه بر نظارت بر نحوه عرضه مواد خام دامی عملکرد مسئولین فنی و بهداشتی را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه مواد خام دامی، موارد را با شماره 1512  به اطلاع شبکه دامپزشکی شهرستان همدان برسانند.

انتهای پیام/خ۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول