اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان ـ 204

حیدریان: اقتدار روزافزون نظام مرهون مشارکت در انتخابات است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان گفت: اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون مشارکت همه آحاد ملت بزرگ در صحنه‎های سرنوشت ساز و تاریخی انتخابات است.

حیدریان: اقتدار روزافزون نظام مرهون مشارکت در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‎ای گلستان، ایرج حیدریان در جمع کارکنان آب منطقه‎ای استان از آنان خواست تا در این روزها که بحث انتخاب اصلح مطرح است، با حضور هر چه پرشورتر خود در انتخابات مجلس نهم شرکت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت سرنوشت ساز انتخابات مجلس نهم در این برهه حساس و با تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری و لزوم حفظ تداوم مسیر عزت، شرف و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی، از شما همکاران و خانواده‎های کارکنان این شرکت می‎خواهم که پرشور و آگاهانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور یابید.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان گفت: حضور گسترده مردم غیور ایران اسلامی همواره پشتوانه اصلی کشور در مقابله با توطئه‌های مداوم استکبار جهانی بوده است.

حیدریان افزود: ملت ما به خوبی می‌داند اندیشه و تدبیر درست آن است که نمایندگان واقعی و مردمی را شناسایی کرده و آنها را به نمایندگی خود روانه مراکز قانونگذاری و تصمیم‎گیری کنند، زیرا اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم پیشرفت‌های چشمگیر و همه جانبه در زمینه‎های علمی، فناوری و توسعه کشور مرهون مشارکت همه آحاد ملت بزرگ ایران در صحنه‎های سرنوشت ساز و تاریخی است.

وی ادامه داد: یاس و ناامیدی دشمنان دین و کشور حاصل سرافرازی ملت بزرگ ایران در اجرای ندای الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حفظ وحدت کلمه و یکپارچگی است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان اذعان داشت: دوازدهم اسفندماه امسال آزمون دیگری در راه تعالی معنوی و پیشرفت ایران است و نویدبخش آینده‌ای درخشان و نشانه وفاداری مردم به ولایت فقیه و پیروزی انقلاب اسلامی و ما مردم آگاه باید در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضور دشمن‎شکن خود را همچون گذشته به نمایش بگذاریم و دین خود را به صاحب اصلی کشور و شهیدان انقلاب اسلامی ادا کنیم.

حیدریان اضافه کرد: انتظار می‎رود که همه همکاران عزیز به همراه خانواده در این حماسه تاریخی سهم به سزایی داشته باشند و لازم است همه با هم حضور جدی و موثر در پای صندوق‎های رای داشته باشیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول