اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی:

کمیته امداد به دنبال توانمندسازی خانواده‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش را مهم‌ترین سیاست کمیته امداد عنوان کرد.

کمیته امداد به دنبال توانمندسازی خانواده‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن ولیئی ظهر امروز در نخستین همایش علمی، فرهنگی دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار داشت: کمیته امداد برای خروج خانواده‌های تحت حمایت از چرخه حمایتی برنامه‌های متعددی را در زمینه ایجاد اشتغال مددجویان در دستور کار قرار داده که تاکنون به موفقیت‌های خوبی در این زمینه دست یافته است.

وی تصریح کرد: در این راستا تاکنون 6 هزار فرصت شغلی توسط این نهاد در استان ایجاد شده و این در حالیست که سهمیه ابلاغی به کمیته امداد در سال جاری 2 هزار و 600 فرصت شغلی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی زمینه‌سازی برای ادامه تحصیل فرزندان تحت حمایت را از اقدامات ارزشمند این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر 2 هزار و 93 نفر دانشجو در بخش خواهران و برادران از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند که از این تعداد 21 درصد در مقطع کاردانی، 77 درصد در مقطع کارشناسی، یک درصد در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و یک درصد در حوزه‌ها تحصیل می‌کنند.

ولیئی با اشاره به برگزاری همایش علمی فرهنگی دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد اظهار کرد: با اعلام فراخوان ارسال مقالات به این همایش 69 مقاله از 47 دانشجوی دختر و 22 دانشجوی پسر به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که از این تعداد 10 مقاله به عنوان برتر انتخاب شدند.

مشاور معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور نیز الگوگیری جوانان از شهدا را از ضروریات امروز جامعه دانست و گفت: امروز شهیدانی چون باکری‌ها و چمران‌ها الگوهای بسیار خوبی برای جوانان هستند که باید دانشجویان از این شهدا الگوگیری کنند.

علیرضا فتحیان افزود: دشمنان به دنبال این هستند هویت جوانان را از آنها بگیرند بنابراین همه به ویژه جوانان باید از شهدا و شخصیت‌های برجسته و بزرگ کشور الگوگیری کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول