اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 تاکید کرد

خط 6 مترو و اتوبان امام علی (ع) تحولی بزرگ در شهر ری

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 با اشاره به طرح‌های بزرگ در دست اجرا برای شهرری عنوان کرد: با راه‌اندازی خط 6 مترو و اتوبان امام علی (ع) تحول عظیمی در شهرری ایجاد می‌شود.

خط 6 مترو و اتوبان امام علی (ع) تحولی بزرگ در شهر ری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجتبی عبداللهی در حاشیه غرس 2 هزار و 730 نهال به یاد شهدای شهرستان ری در بوستان‌های این شهر و مراسم نمادین آن در بوستان شهید میرهادی محله ظهیرآباد شهرری در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های عظیم در دست اقدام مدیریت شهری گفت: خط 6 مترو و اتوبان امام علی (ع) از طرح‌های بسیار بزرگی هستند که با راه‌اندازی آن، تحول شگرفی در شهرری شکل می‌گیرد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به مشخصات اتوبان امام علی (ع) اظهار کرد: اتوبان امام علی (ع) به طول 37 کیلومتر از شمال تهران تا حرم مطهر امام راحل امتداد دارد و 10 کیلومتر و نیم از این طرح در محدوده شهرری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: خط شش مترو در ادامه تا جنوب حضرت عبدالعظیم (ع) امتداد می‌یابد و پنج ایستگاه از این خط در مسیر دولت‌آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) قرار دارد که برای ساخت هر ایستگاه حدود 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شهردار منطقه 20 در ارتباط با زمان بهره‌برداری این پروژه‌ها تصریح کرد: خط شش مترو تا پایان سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین اتوبان امام علی (ع) در دهه فجر سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد و بخش‌هایی از این اتوبان که در منطقه 20 قرار دارد تا شهریور سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول