اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور:

راز قتل پیرزن معلول نیشابوری فاش شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور، راز قتل پیرزن سال‌خورده و معلول پس از گذشت دو هفته آشکار شد.

راز قتل پیرزن معلول نیشابوری فاش شد

محمدحسن امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور،‌ اظهار داشت: پس از اعلام یک فقره فوت مشکوک پیرزن 74 ساله در یکی از روستاهای نیشابور، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت به محل اعزام شد و در محل حادثه جسد وی را در حالی که آثار خونریزی بر روی صورتش مشهود بود، مشاهده کردند.

وی ادامه داد: با حضور قاضی، جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و با توجه به وضعیت جسمانی متوفی در ابتدا احتمال زمین‌ خوردن وی قابل تصور بود.

فرمانده انتظامی نیشابور اظهار داشت: پس از اعلام نظریه پزشکی قانون مبنی بر اینکه علت فوت، خرد شدن استخوان جمجمه و عوارض ناشی از آن است، تحقیقات گسترده‌ای در این ارتباط انجام و در نتیجه دو نفر مظنون در حالی ‌که به شهرستان دیگری متواری شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات فنی و پلیسی یک نفر از آنها که 30 ساله و اهل همان روستا بود، اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: این فرد اعتراف کرد که برای سرقت به منزل وی رفته بوده است و حدود ساعت یک بامداد، ناگهان وی از خواب بیدار شده و چون مرا می‌شناخت به‌ ناچار با یک چکش چندین ضربه به سر وی وارد کردم و پس از سرقت 200 هزار تومان وجه نقد از محل متواری شدم.

امیری خاطرنشان کرد: با توجه به اقرار صریح متهم و آشکار شدن راز قتل با هماهنگی قضایی پرونده برای سیر مراحل قانونی ارسال و با قرار صادره، متهم روانه زندان شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول