اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران:

راه‌اندازی تلفن 147 ندای امداد در هلال احمر گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گچساران از راه‌اندازی تلفن خدمات امداد و نجات 147 ندای امداد در جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی تلفن 147 ندای امداد در هلال احمر گچساران

سید ابوالفتح بهنامیان صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تلاش برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها، کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار و نیز حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از اهداف مهم فعالیت‌های جمعیت هلال احمر است.

* اجرای طرح امداد و نجات جاده‌ای در ایام نوروز

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات جاده‌ای ویژه ایام نوروز تصریح کرد: هدف از اجرای طرح امداد و نجات نوروزی، ایجاد اطمینان خاطر و تأمین امنیت فکری مسافران، تلاش برای بهره‌برداری از حداکثر ظرفیت و توان عملیاتی و تأمین امکانات مورد نیاز امداد و نجات در محورهای گچساران و باشت است.

بهنامیان ابراز داشت: ارائه خدمات اولیه امدادی و کمک‌های اولیه، رهاسازی مصدومان، اطفای حریق خودروهای دچار آتش‌سوزی، انتقال و جابه‌جایی مصدومان و خدمات درمانی سرپایی از جمله خدمات قابل ارائه از سوی پایگاه‌های امداد و نجات در گچساران و باشت است.

وی با اشاره به شعار خدمات امداد و نجات نوروزی با عنوان تفاوت مرگ و زندگی و هیچکس تنها نیست، بیان داشت: دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت جمعیت هلال احمر گچساران در منطقه تفریحی شلالدان باشت و پاسگاه عبداللهی گچساران آماده خدمات‌رسانی به مسافران است.

مقام عالی جمعیت هلال احمر گچساران راهنمایی مسافرین نوروزی را از دیگر اقدامات هلال احمر در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: این کار توسط جوانان جمعیت هلال احمر گچساران اجرا می‌شود.

بهنامیان افزود: در این راستا دو پایگاه ثابت در ورودی و خروجی شهر گچساران با شعار راهنمایان جوان، ایمنی و آرامش راه‌اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: جمعیت هلال احمر گچساران و باشت با استقرار نیروهای امدادی به همراه تجهیزات کامل امداد و نجات و آمبولانس‌ در طول سال به مصدومان حوادث جاده‌ای خدمات امداد و نجات و کمک‌های اولیه ارائه می‌کند.

وی افزود: حادثه‌دیدگان پس از خدمات امدادی امدادگران هلال احمر به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

* آغاز طرح‌های امداد و نجات نوروزی و راهنمای مسافران از 25 اسفندماه

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به راه‌اندازی تلفن 147 ندای امداد در جمعیت هلال احمر گچساران ابراز داشت: هموطنان در صورت نیاز به خدمات امدادی می‌توانند در تماس با تلفن 147 ندای امداد از خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

بهنامیان با بیان اینکه ندای امداد در طول شبانه‌روز در خدمت هموطنان است، تصریح کرد: این پایگاه ثابت با پزشک، پرستار، امدادگر و با دارابودن تجهیزات اولیه پزشکی در تمام مدت شبانه‌روز آمده خدمات‌رسانی به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و مردم در هر نقطه از گچساران می‌توانند از طریق شماره تلفن 147 بروز هرگونه سانحه و حادثه را به امدادگران هلال احمر اطلاع دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران یادآور شد: طرح‌های امداد و نجات نوروزی و راهنمای مسافران نوروزی از 25 اسفندماه جاری آغاز و تا 15 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد و افزون بر 300 نفر از امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر گچساران در این طرح‌ها فعالیت دارند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول