اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمه خدمات درمانی بافق:

بیش از 16 هزار نفر در بافق زیر پوشش بیمه خدمات درمانی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بیمه خدمات درمانی بافق گفت: بیش از 16 هزار و 100 نفر در شهرستان بافق زیر پوشش بیمه خدمات درمانی هستند.

بیش از 16 هزار نفر در بافق زیر پوشش بیمه خدمات درمانی هستند

اکبر رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با اشاره به خدمات بیمه در شهرستان بافق اظهار داشت: بیمه خدمات درمانی در چهار صندوق کارکنان دولت، روستائیان، خویش‌فرمای ایرانیان و سایر اقشار، تقسیم‌بندی می‌شود.

وی در مورد بیمه ‌شدگان شهرستان بافق به تفکیک صندوق‌ها عنوان کرد: 6 هزار نفر در صندوق کارکنان دولت، 7 هزار و 400 نفر در صندوق روستایی، هزار و 200 نفر خویش‌فرمای ایرانیان و هزار و 500 نفر سایر اقشار را تشکیل می‌دهند که در مجموع 16 هزار و 100نفر زیر پوشش این بیمه هستند.

رنجبر خاطرنشان کرد: کارکنان رسمی دولت عضو صندوق کارکنان دولت هستند و روستائیان با تأیید خانه بهداشت و شورای روستا می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

وی افزود: کسانی که زیر پوشش هیچ نوع بیمه‌ای نیستند می‌توانند با تخفیف 50 درصدی در صندوق خویش‌فرمای ایرانیان ثبت‌نام کرده و از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

رنجبر عنوان کرد: بیمه ‌شدگان بی‌بضاعت که توانایی پرداخت 50 درصد باقی‌ مانده را نداشته باشند به کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی می‌شوند تا برای بخشی از 50 درصد باقی مانده مساعدت صورت گیرد.

وی بیان کرد: بیمه خدمات درمانی به شکل گسترده‌ای با مراکز درمانی دولتی و خصوصی قرارداد دارد و بیمه‌ شدگان برای امور درمانی سرپایی 30 درصد فرانشیز و بستری در مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی 10 درصد فرانشیز و نیز با توجه به قوانین مربوطه پرداخت می‌کنند.

رئیس اداره بیمه خدمات درمانی بافق اعلام کرد: کارکنان زیر پوشش بیمه خدمات درمانی در طول مدت اشتغال بیمه درمان و بازنشستگی پرداخت می‌کنند و پس از بازنشستگی، پرداخت حق بیمه درمانی هم‌چنان ادامه دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول