اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید کنگان:

کنگان 197 شهید و ایثارگر تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید کنگان گفت: کنگان 197 شهید و ایثارگر تقدیم انقلاب کرده است.

کنگان 197 شهید و ایثارگر تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، سید مهدی امیری دشتی ظهر امروز در نشست خانواده‌های شهدا و جانبازان با امام جمعه کنگان اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران نباید منحصر به ایام خاصی شود و امیدوار هستیم همواره بتوانیم در این امر انجام وظیفه کنیم. وی افزود: شهدای عزیز با تقدیم جان خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و شایسته است که خانواده شهدا تجلیل و تقدیر شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید فرهنگ شهادت و ایثار گسترش یابد و همه مردم و مسئولان در این امر مسئولیت دارند.

امیری دشتی از تقدیم 197 شهید و ایثارگر توسط شهرستان کنگان خبر داد و افزود: شهرستان کنگان با تقدیم 84 شهید، 81 جانباز بالای 25 درصد و 32 آزاده دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده است.

 این مسئول گفت: در سال 90  در راستای گسترش فرهنگ شهادت اقدامات خوبی داشته‌ایم و تعداد 5 یادواره و 4 یادبود شهداء در شهرستان کنگان برگزار شد.

وی افزود: در سال جاری 14 میلیون ریال به 2 حسینیه شهداء مساعدت مالی شد.

امیری دشتی بیان کرد: برگزاری زیارت عاشورا، اردوهای زیارتی و سیاحتی دانش‌آموزی، برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی، برگزاری اردوی یاد یاران، برگزاری چندین همایش، تجلیل از خانواده معظم شهداء، جانبازان و آزادگان و ... از جمله برنامه‌های مهم این نهاد در سال 90 است.

در این دیدار تعدادی از جانبازان و آزادگان به بیان خاطرات جبهه و جنگ و نحوه اسارت و جانبازی‌شان پرداختند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول