اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

کمک 890 میلیون تومانی به ایتام زیر پوشش کمیته امداد ملایر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از کمک 890 میلیون تومانی خیرین و مردم به ایتام زیر پوشش کمیته امداد ملایر در سال جاری خبر داد.

کمک 890 میلیون تومانی به ایتام زیر پوشش کمیته امداد ملایر

علی کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان نهادی مقدس در راستای خدمت‌رسانی به محرومان جامعه به فرمان امام(ره) تأسیس شد، افزود: این نهاد مقدس تا امروز با کمک مردم و خیرین توانسته است، گام‌های مثبتی را در رفع محرومیت و اشتغال‌زایی برای این خانواده‌ها بردارد.

وی از کمک 520 میلیونی تومانی مردم ملایر از طریق صندوق‌های این نهاد به کمیته امداد در 11 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این مبلغ نسبت به سال گذشته 140 میلیون تومان رشد داشته و رقم جمع‌آوری شده در سال گذشته 380 میلیون تومان بوده است.

مدیر کمیته امداد ملایر از جمع‌آوری یک میلیارد و 700میلیون تومان زکات در سال جاری در ملایر خبر داد و افزود: این رقم در سال گذشته 840 میلیون تومان بوده که امسال رشد دو برابری را نشان می‌دهد و شهرستان ملایر از این نظر رتبه برتر استان را دارد.

وی از کمک 890 میلیون تومانی برای ایتام زیر پوشش این نهاد در 11 ماه سال جاری در ملایر خبر داد و اظهار داشت: این رقم در سال گذشته 519 میلیون تومان بوده و امسال 370 میلیون تومان رشد داشته است.

کولیوند در بخش دیگری از سخنانش به جهیزیه نوعروسان این نهاد اشاره کرد و گفت: در 11 ماه سال جاری 533 مورد جهیزیه توسط کمیته امداد ملایر تهیه شد که شامل 335 مورد جهیزیه کلی با مبلغ هر کدام یک میلیون تومان و مابقی شامل ازدواج مجدد زنان به هر فرد مبلغ 400 هزار تومان، هدیه ازدواج برای پسران به هر کدام مبلغ 200 هزار تومان و کمک به افراد نیازمند غیر زیر پوشش به هر کدام 300 هزار تومان بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه تعداد جهیزیه در امسال 133 مورد رشد داشته است، ابراز داشت: شش هزار و 496 خانوار در قالب 12 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد در ملایر هستند.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول