اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب:

اسکان تمام مسافران نوروزی میاندوآب ممکن است

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: میاندوآب ظرفیت اسکان تمام مسافران نوروزی ورودی به این شهر را دارد.

اسکان تمام مسافران نوروزی میاندوآب ممکن است

حمید جلالی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به مشخص نبودن تعداد مسافران نوروزی اظهار کرد: انعطاف‌پذیری یکی از ویژگی‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان میاندوآب است که طبق برنامه‌ریزی، این ستاد توانایی پذیرایی و اسکان از تمام مسافران در این شهرستان فراهم است.

وی تصریح کرد: همزمان با نوروز، چادرهای اقامتی در پارک‌های این شهرستان مستقر می‌شود و هنگام ورود مسافران کشیک‌های شبانه‌روزی آماده نگهبانی از خانواده‌ها هستند.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری موجود در این شهر، افزود: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌ فراوان در امر جذب گردشگران نوروزی باید با برنامه‌ریزی صحیح و مدون، زمینه را برای بالفعل کردن این ظرفیت‌ها فراهم کرد.

جلالی به اقدامات انجام گرفته در این زمینه اشاره کرد و گفت: با تجهیز و آماده سازی مدارس این شهرستان، زمینه اسکان تعداد زیادی از مسافران فراهم شده است.

وی ادامه داد: کیوسک‌هایی به منظور اطلاع‌رسانی به مسافران و پاسخگویی به سئوالات احتمالی آنها در چند نقطه از شعر نصب می‌شود.

این مسئول آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی و زیباسازی خیابان‌ها و پارک‌های شهر را از دیگر اقدامات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برشمرد و افزود: 3 مدرسه، 4 مهمانسرا و یک خانه معلم این شهرستان اماده اسکان مسافران نوروزی است.

جلالی گفت: نیروهای هلال‌احمر، فوریت‌های پزشکی و عوامل راهداری نیز در این ایام آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول