اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند خبر داد

آمادگی 55 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در بیرجند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: تعداد 55 کلاس درس در بهترین مدارس در نقاط مختلف شهر مجهز به امکانات رفاهی آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی هستند.

آمادگی 55 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، محمدعلی قاسم‌‌زاده‌نداف در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بیرجند با بیان اینکه نخستین دغدغه مسافر اسکان امن است، اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود تا مسافران بدون مشکل اسکان یابند.

وی با بیان اینکه مأموریت ستاد تسهیلات سفر مأموریتی فرادستگاهی است، گفت: امور ستاد سفر تنها اختصاص به اداره میراث فرهنگی و گردشگری ندارد بلکه مأموریتی فرادستگاهی است و همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا این مأموریت کلان به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد و بیرجند آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شود.

فرماندار بیرجند ادامه داد: هر سال نسبت به سال گذشته تجارب جدیدی در این زمینه کسب و نواقص گذشته برطرف می‌شود و تلاش خواهیم کرد امسال نیز کمبودها را به حداقل برسانیم.

قاسم‌زاده‌نداف تصریح کرد: تدابیری اندیشه شده است تا مسافران نوروزی قبل از سفر به صورت اینترنتی نسبت به رزرو اتاق اقدام کنند، هم‌چنین نماینده آموزش و پرورش به صورت تمام‌وقت در محل ستاد اسکان پاسخ‌گوی سؤالات مراجعه‌ کنندگان خواهد بود.

وی ادامه داد: در طول ایام نوروز بازدید به صورت مداوم از مراکز اقامتی، خرید و تفریحی توسط مسئولان ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان صورت خواهد گرفت و هم‌چنین مأموران اداره بهداشت برای جلوگیری از بروز مشکلات بهداشتی برای مسافران نظارت کامل بر رستوران‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها و مراکز خرید خواهند داشت تا در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام شود و با متخلفان نیز برابر مقررات برخورد خواهد شد.

فرماندار بیرجند بیان کرد: شهرداری نیز فعالیت‌هایی در راستای زیباسازی مبلمان شهر برای ایام نوروز در دست اقدام دارد که علاوه بر آنها بحث نظافت شهری، پاک‌سازی بوستان‌های شهری، آماده‌سازی سکوهای ویژه برپایی چادر مسافران نوروزی انجام خواهد شد و کشیک‌های نیروی انتظامی نیز به صورت تمام‌وقت در سطح شهر برای تأمین امنیت مسافرین نوروزی حضوری فعال خواهند داشت.

قاسم‌زاده‌نداف با بیان اینکه مجتمع آب‌درمانی آب‌گرم لوت با عنایت به خواص درمانی آب‌گرم مورد عنایت ویژه مسافران نوروزی در سال‌های گذشته بوده است، گفت: بنابراین تلاش خواهیم کرد امسال با ارائه خدمات در این مکان به مسافران نوروزی و همشهریان ایام شادی را برای آنان فراهم سازیم که در این راستا اکیپی از هلال‌احمر و نیروی انتظامی برای تأمین امنیت در این مکان مستقر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات زیرساختی نظیر آماده‌سازی جاده، تأمین آب شرب سالم و تأمین روشنایی ویژه ایام نوروز در دست اقدام است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول