اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر خبر داد

انجام 474 مورد اطفاء حریق سال جاری در ملایر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر از انجام 474 مورد اطفاء حریق در ملایر طی سال جاری خبر داد.

انجام 474 مورد اطفاء حریق سال جاری در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمدرضا چهاردولی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی ملایر دارای سه ایستگاه مرکزی، ولی عصر (عج) و ایستگاه بلوار 15 خرداد است که با 51 نفر نیرو فعالیت می‌کنند.

وی به فعالیت‌های انجام شده در این سازمان در ملایر اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 474 اطفاء حریق درون و برون شهری توسط سازمان آتش‌نشانی ملایر انجام شده است که در موارد مختلف بوده است.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر از انجام 88 مورد عملیات امداد و نجات و 20 عملیات آبکشی و آبرسانی در ملایر توسط نیروهای این سازمان خبر داد و گفت: صدور گواهی نیز 62 مورد بوده است.

وی از انجام 540 مورد کارشناسی ساختمان و تست جعبه فایر باکس توسط این سازمان در سال جاری خبر داد و ابراز داشت: شرکت در کلاس‌های آموزشی نیز هشت مورد، اعزام نیروها در مراسم‌های مختلف شامل راهپیمایی‌ها و مواردی از این قبیل نیز 46 مورد بوده و شرکت در نماز جمعه نیز در سال جاری 46 مورد بوده است.

چهاردولی کل جمع برنامه‌ها را در سال جاری یک هزار و 284 مورد عنوان کرد و گفت: این موارد نسبت به مدت مشابه سال  گذشته در اطفای حریق، عملیات امداد و نجات در کلاس‌های آموزشی، آبرسانی و آبکشی کاهش و در مابقی موارد افزایش کار داشته است.

وی در ادامه به پیشرفت فیزیکی باشگاه ورزشی سازمان آتش‌نشانی ملایر در جنب ایستگاه مرکزی اشاره کرد و گفت: این باشگاه با 600 مترمربع زیربنا و با اعتبار 100 میلیون تومان در حال ساخت است و تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که شامل انبار، واحد آموزش و باشگاه ورزشی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر برنامه‌های انجام شده دیگر را نیز اجرای مانورهای آموزشی در مدارس، مهدکودک‌ها، جایگاه‌های شرکت نفت و سی ان جی و برخی ادارات عنوان کرد.

وی از آموزش سه غواص از نیروهای این سازمان در بندرعباس خبر داد و گفت: این غواصان در عملیات‌های مختلف در صورت بروز حادثه شرکت می‌کنند و با وجود سد کلان ملایر این مورد برای شهرستان نیاز است.

چهاردولی در ادامه به بحث چهارشنبه‌سوری اشاره کرد و گفت: در این راستا آتش‌نشانی در خصوص خطرات این شب بروشورهای مختلفی را بین مردم و کودکان توزیع کرده است و کلاس‌های آموزشی نیز در مدارس برای دانش‌آموزان برگزار شده است و نیروهای ما برای امسال در مکان‌های شلوغ و پرخطر آمادگی کامل داشته و در صورت بروز حادثه در مکان مستقر می‌شوند.

وی ابراز داشت: برای شب چهارشنبه‌سوری امسال دو دستگاه و ماشین امداد و نجات، هفت دستگاه ماشین اطفاء حریق و سه دستگاه ماشین سبک پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر میانگین حضور نیروها را در محل حادثه در ملایر تا پنج دقیقه عنوان کرد و گفت: رقم استاندارد 3 دقیقه و 35 ثانیه است.

وی ابراز داشت: در ایام تعطیلات نوروز نیز نیروهای آتش‌نشانی ملایر به صورت کشیک 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به مردم شهرستان در صورت بروز حادثه هستند.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول