اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان زنجان خبر داد

کسب 2 مدال توسط کشتی‌گیران زنجانی در جام تختی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به حضور دو کشتی گیر زنجانی در جام تختی گفت: کشتی‌گیران زنجانی در جام تختی موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره شدند.

کسب 2 مدال توسط کشتی‌گیران زنجانی در جام تختی

عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در سی و دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ جام جهان پهلوان تختی از استان زنجان دو نماینده در وزن 66 کیلوگرم به مصاف حریفان رفتند، افزود: هر دو کشتی‌گیر در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال شدند.

وی میثم نصیری و محمد نادری را دو کشتی‌گیر زنجانی حاضر در رقابت‌های جام جهان پهلوان تختی اعلام کرد و گفت: نصیری در این مسابقات پس از شکست حریفانی از قزاقستان، روسیه و ایران به فینال رسید.

دبیر هیئت کشتی استان زنجان اضافه کرد: میثم نصیری کشتی‌گیر وزن 66 کیلویی استان زنجان در مسابقه فینال جام جهان پهلوان تختی کشتی‌گیر دیگری از روسیه را به نام آماکاروف شکست داده و قهرمان شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین محمد نادری دیگر کشتی‌گیر وزن 66 کیلوگرمی استان زنجان در جام تختی مقام سوم را کسب کرد.

محمدی با اشاره به برگزاری مسابقات جام جهان پهلوان تختی در روزهای 20 و 21 اسفند ماه در تهران گفت: این مسابقات با حضور 10 کشور برگزار شد.

وی تعداد کشتی‌گیران شرکت کننده در جام جهان پهلوان تختی را 120 کشتی‌گیر در هفت وزن اعلام کرد.

دبیر هیئت کشتی استان زنجان ادامه داد: رسول خادم مدیر فنی تیم ملی هر دو کشتی‌گیر زنجانی حاضر در جام جهان پهلوان تختی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است تا در مسابقات جام جهانی تیم ملی را همراهی کنند.

وی محل برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی را کشور آذربایجان اعلام کرد و افزود: این مسابقات به احتمال زیاد خرداد ماه سال آینده برگزار شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول