اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بروجرد خبر داد

آماده‌باش 5 ایستگاه آتش‌نشانی ویژه چهارشنبه پایان سال در بروجرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بروجرد گفت: پنج ایستگاه آتش‌نشانی برای چهارشنبه پایان سال در بروجرد به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

آماده‌باش 5 ایستگاه آتش‌نشانی ویژه چهارشنبه پایان سال در بروجرد

منصور میرطاووسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار داشت: با توجه به اینکه همه ساله برای آخرین چهارشنبه سال هشدارهایی در مورد استفاده از مواد محترقه داده می‌شود، اما متأسفانه باز هم شاهد حوادث تلخ و ناگواری هستیم.

وی بیان کرد: سازمان آتش‌نشانی با همکاری نیروی انتظامی برای آخرین چهارشنبه سال آماده‌باش هستند.

وی اضافه کرد: هیچ محدودیتی برای استقرار ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر نداریم و این پنج ایستگاه آمادگی کامل را برای حوادث و مهار آتش‌سوزی‌ها دارند.

میرطاووسی خاطرنشان کرد: والدین و واحدهای آموزشی می‌توانند با هشدارها و دادن نکات ایمنی به نوجوانان و جوانان آنها را از خطرات استفاده از این مواد محترقه و آتش‌زا آگاه سازند.

وی تصریح کرد: از والدین خواسته می‌شود تا مواد اشتعال‌زا را مانند کبریت از دسترس کودکان خردسال دور نگه دارند و در این روز بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و نظارت بیشتری بر چگونگی چهارشنبه‌سوری داشته باشند.

در پایان این گفت‌وگو میرطاووسی یادآور شد: در صورت بروز هر گونه حادثه و یا آتش‌سوزی شهروند فقط با شماره تلفن 125 تماس بگیرند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول