اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خبر داد

کتابخانه‌های همدان و ملایر پذیرای میهمانان و شهروندان نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه‌های عمومی آزادی همدان و علامه مجلسی ملایر در ایام تعطیلات نوروز پذیرای میهمانان و شهروندان هستند.

کتابخانه‌های همدان و ملایر پذیرای میهمانان و شهروندان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، فاضل عبادی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزاری چهارمین مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی (مهرورزی) در ایام نوروز است که در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت، جذب مخاطبان غیرعضو کتابخانه به این مراکز و کشف نخبگان نویسنده بر حسب تأکیدات دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است که دانش‌آموزان عزیز با تکمیل این دفترچه در این مسابقه شرکت می‌کنند.   

وی افزود: شهروندان می‌توانند این دفترچه‌ها را از کتابخانه‌های عمومی یا کتابخانه‌های مدارس، اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان استان و انجمن‌های اسلامی آموزشگاه‌ها دریافت و در این مسابقه شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: علاقه‌مندان از 25 اسفند 90 تا بیستم فروردین 91 دفترچه را دریافت و پس از ثبت خاطرات نوروزی، حداکثر تا سوم اردیبهشت 91 آنها را به کتابخانه‌های عمومی استان تحویل دهند.

وی تمیزی دفترچه، خوانا بودن مطالب، نثر روان و انسجام مطالب، توجه به جزئیات، جذابیت مطالب و پرداختن به عناوین مورد نظر دفترچه در نوشتار را معیارهای ارزیابی دفترچه‌های خاطرات عنوان و اضافه کرد: بر اساس تفاهمنامه همکاری مشترک با اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان دو نفر از داوران پیشنهادی اتحادیه انجمن‌های اسلامی نیز در ارزیابی این آثار همکاری خواهند داشت.

عبادی خاطرنشان کرد: برندگان مرحله ملی، استانی و شهرستانی تا پایان اردیبهشت مشخص و طی مراسمی از آنها تقدیر خواهد شد.

وی در پایان گفت: کتابخانه‌های عمومی آزادی همدان و علامه مجلسی ملایر در ایام تعطیلات نوروز پذیرای میهمانان و شهروندان هستند.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول