اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

190 پایگاه مقاومت زنجان شورای امر به معروف و نهی از منکر دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 190 پایگاه مقاومت استان زنجان دارای شورای امر به معروف و نهی از منکر هستند.

190 پایگاه مقاومت زنجان شورای امر به معروف و نهی از منکر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: شهرستان خدابنده به عنوان مرکز تذکر لسانی ستاد امر به معروف ونهی از منکر است که تا کنون توفیقات مطلوبی را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه ارسال پیامک اخلاقی، برگزاری نماز ظهر عاشورا‌، برگزاری نمایشگاه‌های امر به معروف و برگزاری مسابقات فرهنگی مختلف از برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر، ائمه جمعه بخشی از خطبه‌های نماز جمعه را به این امر اختصاص می‌دهند، افزود: تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط سخنرانان برجسته و تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

وی از ساماندهی اطلاعات اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و صدور احکام اعضا خبر داد و گفت: فعال سازی پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرها و روستاهای تابعه از برنامه‌های این ستاد است.

سردار کرمی با بیان اینکه 190 پایگاه مقاومت دارای شورای امر به معروف و نهی از منکر هستند، اضافه کرد: برگزاری همایش‌های امر به معروف و نهی از منکر، راه‌اندازی کمیسیون‌های امر به معروف و برگزاری همایش اصناف از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی از برگزاری طرح ابرار با عنوان حجاب و عفاف ویژه خواهران خبر داد و گفت: پنج نشست فرهنگی و دانشجویی در استان برگزار شده است.        

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش‌های توجیهی در سطح شهرستان‌های تابعه و نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر، اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های هنری با محوریت عفاف و حجاب و تقدیر از دختران با حجاب از دیگر برنامه‌های استان در این زمینه است.

وی از برگزاری راهپیمایی بانوان محجبه زنجانی در سال جاری خبر داد و گفت: برگزاری نماز جماعت در بخش‌های مختلف جامعه از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول