اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره):

10 درصد نخبگان از دانشجویان کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 10 درصد از نخبگان ثبت شده در بنیاد ملی نخبگان را دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد تشکیل می‌دهند.

10 درصد نخبگان از دانشجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ابراهیم باغبانی ظهر امروز در همایش استانی تا افق آینده با عنوان الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در سالن مصباح مجتمع پیامبر اعظم (ص)، اظهار داشت: این همایش برای نخستین بار پیرامون فرمایش مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه رهبری درباره الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مواردی را مطرح کردند و تبیین این موضوع از جانب ایشان ناشی از دغدغه رهبری نسبت به آینده این کشور است.

باغبانی با اشاره به اینکه این الگو، آرمان بزرگ هر ایرانی است و حتی کشورهای اسلامی هم به این موضوع توجه دارند، ادامه داد: امروز با همه دشمنی‌ها و تحریم‌های سیاسی و اقتصادی، جمهوری اسلامی شکوفا می‌شود و این موضوع به همه جهان ثابت شده است.

این مسئول با بیان اینکه دشمن هر اندازه فشار را بیشتر کند می‌بیند که نتیجه معکوس دارد، خاطرنشان کرد: امروز دشمن برای ما مزاحمت ایجاد می‌کند، ولی دستاوردهای علمی، اقتصادی، نظامی و امنیتی ما هر روز بیشتر می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این به منزله این نیست که مشکلی نداریم، گفت: رهبری هدایت جامعه و نخبگان را به سمت پیشرفت تنظیم می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیشرفتی که انسانیت را لگدمال کند، نمی‌خواهیم، ابراز داشت: روح اسلام با این موضوع منافات دارد.

باغبانی یادآور شد: پیشرفتی می‌خواهیم که عزت در همه جای کشور مورد توجه قرار گیرد و ما پیشرفت بدون عزت نمی‌خواهیم.

این مسئول گفت: اگر جمهوری اسلامی با تلاش نخبگان و جوانان کشور و دلسوزی مسئولان، در جایگاه معتبری قرار گرفته، نباید جهانی شدن اسلام را دور از انتظار ببینیم.

وی با بیان اینکه امروز برخی دستاوردهای کشور به عنوان نخستین نمونه در دنیا مطرح است، اذعان داشت: امروز شاهد حرکاتی هستیم که توسط رهبری هدایت می‌شود و به همین دلیل ناامیدانه به جهانی شدن اسلام فکر نمی‌کنیم، بلکه امیدوار هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان متذکر شد: امروز در قلب اروپا و آمریکا، در دفاع از جمهوری اسلامی شعار می‌دهند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول