اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان خبر داد:

فعالیت 4 هزار ورزشکار شناسنامه‌دار در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان از فعالیت 4 هزار ورزشکار شناسنامه‌دار و سازمان‌یافته در کنگان خبر داد.

فعالیت 4 هزار ورزشکار شناسنامه‌دار در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، علی حاجیانی بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار کنگان اظهار داشت: توسعه و گسترش ورزش و تفریحات سالم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و باید از تمام ظرفیت موجود در این راستا بهره ببریم.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان از طریق تهاجم فرهنگی برای جذب جوانان بهره می‌گیرند، باید نسبت به تقویت ورزش و افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی اهتمام ورزیم و با جذب جوانان به ورزش دشمن را ناکام کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان از فعالیت 4 هزار ورزشکار شناسنامه‌دار و سازمان‌یافته در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 23 هیئت ورزشی و 4 هزار ورزشکار بیمه شده و شناسنامه‌دار در این شهرستان فعالیت ورزشی می‌کنند.

حاجیانی افزود: با توجه به افزایش جمعیت شهرستان کنگان هم‌اکنون سرانه ورزشی به ازای هر فرد 30 سانتی‌متر است و این مسئله ورزش شهرستان را تهدید می‌کند.

وی یادآور شد: باید نسبت به بهبود و گسترش فضاهای ورزشی اقدام کنیم و نباید فرصت‌ها را در این عرصه هدر دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان اذعان داشت: در شرایط کنونی تعداد شش مجموعه ورزشی در این شهرستان فعال هستند و دو مجموعه ورزشی جدید نیز در آستانه افتتاح و بهره‌برداری است.

فرماندار کنگان نیز اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر تجهیز و احداث اماکن ورزشی فعالیت بسیار خوب و قابل قبولی داشته است.

تیمور یزدان‌شناس افزود: حمایت از بخش ورزش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در دستور کار این شهرستان است و باید با حمایت از ورزشکاران این شهرستان، ورزش کنگان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس صورت گرفته امید می‌رود بیشتر پروژه‌های ورزشی شهرستان اجرایی شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول