اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان کنگان خبر داد:

استقرار اکیپ‌های امر به معروف و نهی از منکر در پارک‌های کنگان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان کنگان از استقرار اکیپ‌های امر به معروف و نهی از منکر در پارک‌های کنگان خبر داد.

استقرار اکیپ‌های امر به معروف و نهی از منکر در پارک‌های کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ابراهیم حق‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کنگان اظهار داشت: نظام اسلامی روز به روز به سمت رشد و پیشرفت در حرکت است و حمایت قاطع مردم از نظام و ولایت فقیه در انتخابات 12 اسفند در واقع نشان داد که مردم همواره به نظام اسلامی عشق می‌ورزند.

وی افزود: دشمنان با ترفندهای مختلف در صدد کمرنگ کردن حضور مردم بودند که حضور باشکوه مردم دشمنان را ناکام کرد و مردم در 12 اسفند بار دیگر با امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان با اشاره به فعالیت‌های ستاد امر به معروف در ایام نوروز خاطرنشان کرد: در نوروز 91 چندین اکیپ امر به معروف و نهی از منکر در اماکن عمومی بویژه پارک‌ها مستقر خواهند شد.

حق‌شناس افزود: تذکر لسانی، نصب بنرهای مرتبط با رعایت شئونات دینی بویژه حجاب و پخش اذان و اقامه نماز در پارک‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد در ایام نوروز است.

وی اضافه کرد: از مردم انتظار داریم همکاری لازم را با اکیپ‌های ستاد داشته باشند تا شاهد خدمات‌رسانی مطلوب باشیم.

امام جمعه کنگان نیز گفت: انتخابات 12 اسفند یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب است و حضور در عرصه انتخابات اقامه یک معروف بود که با عزم ملی رقم خورد.

حجت‌الاسلام محمود محمودی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر افزود: فعالیت‌های این ستاد نقش مهمی در گسترش فرهنگ معنویت در جامعه دارد.

وی اذعان داشت: نباید احیا و اقامه امر به معروف و نهی از منکر فقط منحصر به هفته احیا باشد و اقامه این دو فریضه بر همگان واجب و همه مکلف به رعایت و اجرای آن هستند.

محمودی بیان کرد: در اماکن عمومی باید شئونات اسلامی کاملا رعایت شود و همه مسئولان باید در این امر مهم همکاری کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول