اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی:

دانشگاه آزاد آمل مهر 91 دانشجوی دکترا می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله‌ آملی گفت: از مهر سال آینده در دو رشته مقطع دکتری دانشجو در دانشگاه آزاد آمل پذیرفته می‌شود.

دانشگاه آزاد آمل مهر 91 دانشجوی دکترا می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی‌محمد صفانیا صبح امروز در آخرین روز سال 1390 در نشست صمیمی هیئت رئیسه با اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی، سال 1390 را یکی از سال‌های درخشان در تاریخ این واحد دانشگاهی از بدو تاسیس تاکنون ارزیابی کرد و اذعان داشت: عضویت دانشگاه‌های جهان اسلام، تبدیل به واحد علوم و تحقیقات و واحد بین‌المللی از دستاوردهای مهم این سال است.

وی ادامه داد: در انتهای سال خبر خوش ارتقای درجه واحد به واحد بسیار بزرگ و قبل از آن تصویب دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده صنایع غذایی و کشاورزی نیز سبب شد تا در سال 90 واحد آیت‌الله آملی کارنامه درخشانی داشته باشد.

صفانیا برگزاری مناسب همایش ملی تربیت بدنی و چندین همایش منطقه‌ای را از جمله توفیق‌های سال 1390 دانست.

رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در 24 رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو داریم و در مهر ماه 1391 در دو رشته در مقطع دکتری و چندین رشته دیگر در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیریم.

صفانیا درباره پذیرش دانشجوی دکترای پژوهشی بیان داشت: جذب دانشجویان دکتری به صورت پژوهشی در قالب تفاهمنامه با صنایع و سازمان‌ها در واحدهای بسیار بزرگ و جامع محقق می‌شود و هر استادیاری در دانشگاه می‌تواند در صورت عقد قرارداد سه دانشجوی دکترای پژوهشی را راهنمایی کند.

وی اساتید، کارکنان و دانشجویان را سه ضلع تکمیل‌کننده هرم دانشگاه آزاد اسلامی قلمداد کرد و گفت: دانشگاه بدون حضور هر یک از این اضلاع بی‌معنی و ناقص است.

صفانیا خواستار فعالیت جدی‌تر از سوی اساتید و کارکنان برای بالا بردن کیفیت نسبت به سایر موسسات آموزش عالی شد و تصریح کرد: تلاش موثر و جدی در وظایف محوله توام با افزایش مهارت‌های انسانی لازمه موفقیت در این رقابت سنگین است.

این مسئول با بهره‌گیری از کلام امیرمومنان علی (ع) بیان داشت: مدیر موفق کسی است که انتقادپذیر باشد و تحمل مخالفت دیگران را داشته باشد.

رئیس شورای فرهنگی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با اشاره به تکریم ارباب رجوع به ویژه دانشجویان و خانواده‌های آنها عنوان کرد: از خدمت به خلق خدا لذتی حاصل می‌شود که سلامتی و شادابی فرد خدمت‌کننده را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول