اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

فعالان قرآنی و مذهبی دشتستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: فعالان قرآنی و مذهبی دشتستان تجلیل شدند.

فعالان قرآنی و مذهبی دشتستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ظهر امروز مراسم تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان دشتستان با حضور مسئولان محلی شهرستان دشتستان برگزار شد.

فرماندار دشتستان در این آئین اذعان داشت: بهترین ثمره و حاصل عمر انسان خدمت به اسلام و قرآن است که راهنمای انسان‌ها تا ابد خواهد بود.

غلامحسین خسروی تصریح کرد: فرزند صالح بهترین سرمایه عمر انسان است زیرا هیچ چیز برای انسان باقی نیست و همه اینها دنیوی هستند اما فرزند صالح در هر دو جهان سرمایه بشر است و به همین دلیل توصیه می‌کنم در تربیت فرزندان خود بکوشید.

وی در ادامه مأنوس کردن کودکان با قرآن از دوران طفولیت را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: فطرت کودکان الهی است، کودکان نهال‌هایی هستند که اگر والدین در تربیت آنها بکوشند حاصل خوبی می‌دهند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز در این آئین گفت: عمل به احکام دین مبین اسلام و دستورات قرآن کریم از وظایف تمامی مسلمانان است و آنچه در پرونده اعمال انسان‌ها باقی است ایمان و عمل به دستورات قرآن کریم است.

محمدرضا جابری اظهار داشت: اگر انسان خود را در عالم هستی پیدا کند و حقیقت وجودی خویش را بشناسد یک انسان ارزشی خواهد بود و قرآن کریم بهترین آدرس برای انسان‌شناسی است.

وی آشنایی نسل جوان و نوپای جامعه با احکام و دستورات قرآن کریم را امری لازم و ضروری دانست و افزود: آشنایی و تمسک به دستورات قرآن کریم در سنین جوانی از مهم‌ترین وظایفی است که مسئولان جامعه بویژه جامعه فرهنگی و آموزش و پرورش که بیشترین ارتباط را با جوانان و نوجوانان دارند باید به آن توجه داشته باشند، زیرا آشنایی با احکام الهی و دستورات قرآن کریم سبب سرافرازی انسان می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول