اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آمل خبر داد

اعزام هنرمندان آملی به راهیان نور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: 30 هنرمند آملی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام هنرمندان آملی به راهیان نور

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه نکوداشت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: به برکت این شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قله‌های رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است.

محمدی تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند.

وی بیان کرد: شهدا در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند و بر همه ما واجب است که این فرهنگ حسینی را به زبان‌ها و شیوه‌های مختلف به نسل‌های حاضر و آینده انتقال دهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل یکی از این شیوه‌ها را اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگ تحمیلی جنوب کشور مانند شلمچه و خرمشهر عنوان کرد و افزود: در این راستا فروردین امسال کاروانی از خواهران هنرمند و علاقمند به تعداد 30 نفر از سوی این اداره و کانون بسیج هنرمندان شهرستان راهی سرزمین مقدس شهدای جنوب شده‌اند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با حرکت‌های این چنینی بتوانیم در انتقال فرهنگ عاشورایی و بسیجی به نسل حاضر و آینده و در بیعت با آرمان‌های امام راحل سهیم باشیم.

انتهای‌ پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول