اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ساوه:

نیروهای امدادی آتش‌نشانی در نقاط حساس شهری مستقر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ساوه از استقرار نیروهای امدادی این سازمان در سه نقطه شهری همزمان با شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

نیروهای امدادی آتش‌نشانی در نقاط حساس شهری مستقر شدند

نصرت‌الله احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از آماده‌باش کامل نیروهای آتش‌نشان این شهرستان به منظور سرویس‌دهی به حوادث دیدگان احتمالی شب چهارشنبه سوری خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر دو ایستگاه فعال آتش نشانی این شهرستان از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به شهروندان برخوردارند.

وی از آمادگی نیروهای امدادی این سازمان نیز خبر داد و تصریح کرد: نیروهای امدادی این سازمان با استقرار در میدان امام (ره)، دریاچه مصنوعی و میدان شهدا در صورت بروز هرگونه حادثه کمک‌های امدادی را به حادثه‌دیدگان ارائه خواهند داد.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ساوه با تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در شب چهارشنبه‌سوری خاطر نشان کرد: با توجه به عواقب ناگواری که آتش و مواد محترقه دارند، می‌طلبد خانواده‌ها به ویژه جوانان از نزدیک شدن به آتش و مواد محترقه خودداری کرده و نکات ایمنی را جدی بگیرند.

احمدی گفت: شهروندان باید در صورت بروز هرگونه حادثه بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 125 اعلام کرده تا ماموران در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صحنه حادثه حاضر شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشته و مجروح شدن 188 نفر بر اثر وقوع حوادث آتش‌نشانی در سال جاری در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 715 مورد حریق و آتش‌سوزی در این شهرستان به وقوع پیوسته که در این حوادث 49 نفر کشته و 139 نفر مجروح شدند.

احمدی افزود: در این مدت 491 مورد حریق و 224 مورد حادثه در این شهرستان به وقوع پیوسته که ماموران اعزامی به آتش‌سوزی یک‌هزار و 864 نفر و ماموران اعزامی به حوادث یک‌هزار و 60 نفر بوده است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول