اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 11 اسفند تا 14 فروردین صورت گرفت

انجام 6 هزار بازرسی از واحدهای صنفی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از 11 اسفند ماه سال گذشته تا 14 فروردین سال جاری 6 هزار و 612 مورد بازرسی از واحدهای صنفی خرد و عمده استان زنجان صورت گرفته است.

انجام 6 هزار بازرسی از واحدهای صنفی در استان زنجان

حمید صدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه 274 مورد گزارش و شکایت مردمی در ستاد خبری نوروز ثبت شده است اظهار داشت: در ایام طرح تشدید بازرسی‌ها 516 مورد تخلف از واحدهای صنفی توسط بازرسان ستاد نوروزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان کشف شده است.

وی به تشکیل 382 فقره پرونده تخلف از آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف 846 میلیون و 274 هزار و 475 ریال برآورد شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه بیشترین تخلفات واحدهای صنفی استان زنجان در زمینه پوشاک، میوه و سبزی، آجیل و خشکبار، تنقلات و کفش گزارش شده است ادامه داد: 35 مورد گزارش مردمی در زمینه پوشاک، 27 شکایت در زمینه میوه و سبزی، 15 گزارش در زمینه آجیل و خشکبار، 15 مورد شکایت در رابطه با مرغ، 14 گزارش درباره تنقلات و 13 مورد شکایت مردمی نیز در زمینه کفش در ستاد نوروزی ثبت شده است.

وی همچنین در زمینه توزیع میوه‌های عید نیز خاطر نشان کرد: در مجموع 2 هزار تن میوه در سردخانه‌ها ذخیره شده بود که همه آن توزیع شد و هیچ‌گونه کمبودی از این نظر در استان زنجان احساس نشده است.

صدری با اشاره به اینکه 36 مرکز توزیع میوه شب عید در استان زنجان ایجاد شده بود تصریح کرد: این مراکز توزیع در سطح شهرستان‌ها بر حسب تعداد جمعیت پراکنده شده بود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول