اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار :

نخستین گام در تولید ملی آسیب‌شناسی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: نخستین گام در تولید ملی آسیب‌شناسی واحدهای تولیدی است.

نخستین گام در تولید ملی آسیب‌شناسی است

نصرت‌الله گلکارزاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: شهرستان بهار دارای ظرفیت تولید بسیار بالایی است که بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جاری مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

وی افزود: به منظور حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی برنامه‌ریزی‌های خاصی در شهرستان بهار انجام شده و به دنبال شناسایی نقاط ضعف و قوت هستیم.

فرماندار بهار خاطرنشان کرد: باید بتوانیم مشکلات موجود کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی را احصاء کرده و برنامه‌ریزی لازم در این باره انجام شود.

وی بیان کرد: مشکلات موجود در واحدهای صنعتی و کارگاه‌ها به دلیل هزینه بالای تولید و کیفیت پایین محصولات است که باعث کاهش فروش محصولات می‌شود.

گلکارزاده با بیان اینکه در حال حاضر این مشکلات در حال بررسی است، ابراز داشت:امید است تا با رفع این موانع بتوانیم تولید داخلی را افزایش داده و ظرفیت‌های شهرستان بهار را افزایش دهیم.

وی نخستین گام برنامه‌ریزی تولید ملی را شناسایی مشکلات و محدودیت‌های موجود در این باره عنوان و تصریح کرد: رفع مشکلات موجود در سطح ملی و یا استانی در حال پیگیری است که پس طبقه‌بندی، اقدامات لازم انجام می‌شود.

فرماندار بهار کمبود سرمایه و ادوات تولید را از دیگر مباحث مورد توجه در حمایت از تولید ملی عنوان کرد و افزود: شناسایی وضع موجود همواره می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های مهم ، تأثیرگذار باشد.

وی در پایان سخنان خود گفت: دستیابی به اهداف سال جاری از مباحث مهم کشور محسوب می‌شود که دارای برنامه‌ اجرایی مشخصی است و توجه به این امر می‌تواند تولیدات داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به نحو مطلوبی در سال جاری توسعه دهد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول