اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تازه‌های نشر از بوستان کتاب

پژوهشی در آیین مسیحیت منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب پژوهشی در آیین مسیحیت همراه با دو اثر دیگر از انتشارات بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

پژوهشی در آیین مسیحیت منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در کتاب پژوهشی در آیین مسیحیت که در قطع وزیری و در 376 منتشر شده است، می‌خوانیم: مسیحیت یکی از ادیان مهم آسمانی، مروج توحید و یکتاپرستی و ارزش‌های الهی بود. اما به تدریج، به دست هواپرستان تحریف شد و تعالیم آن به انحراف گرایید. با ظهور اسلام، این مکتب منسوخ شد و با طلوع خورشید «اسلام»، به عنوان دین کاملِ الهی، همه انسان‌ها و پیروان سایر ادیان موظف به تبعیت از دستورهای آن شدند. اما عوامل گمراهی، با عدم پیروی از دین اسلام و تمسک به آیین مسیحیت تحریف شده، دست به اغواگری زدند. به ویژه در سده‌های اخیر، مسیحیت تحریف‌شده به ابزاری برای استثمار ملت‌ها تبدیل شد.

کتاب پژوهشی در آیین مسیحیت با پژوهش عمیق درباره مسیحیت، چگونگی تحریف و نیز استعمارگری سردمدارانِ این آیین را با تکیه بر منابع معتبر، بررسی کرده است.

 

*ارتداد بازگشت به تاریکی (نگرشی به موضوع ارتداد از نگاه قرآن کریم)

کتاب ارتداد بازگشت به تاریکی (نگرشی به موضوع ارتداد از نگاه قرآن کریم) نوشته سیدجعفر صادقی فدکی از دیگر تازه‌های نشر انتشارات بوستان کتاب است.

در معرفی اجمالی این اثر آمده است: بازگشت اسلام و انتخاب عقیده‌ای دیگر از نگاه قرآن کریم، نقضِ پیمان میان خدا و بنده، انحراف از راه حق، ناسپاسی و کفران نعمت خداوند و بازگشت از نور و رفتن به سوی ظلمت است که از گناهان بزرگ و بلکه  از قبیح‌ترین اعمال به شمار می‌رود. بر این اساس قرآن کریم در آیات فراوان، ضمن اشاره به برخی احکام فقهی و حقوقی ارتداد، عوامل و زمینه‌های ارتداد از دین و پیامدهای دنیوی و اخروی آن را بر می‌شمارد تا به‌ این وسیله انسان را از انحراف و گمراهی نجات داده و او را به سوی کمال و سعادت ابدی که تنها در پای‌بندی به اسلام و احکام آن نهفته است رهنمون سازد. اثر حاضر، موضوع فوق را از نگرگاه قرآن، از جنبه‌های گوناگون بررسی کرده است.

 

*نگاهی به سیره آموزشی رسول خدا (ص)

نگاهی به سیره آموزشی رسول خدا (ص) عنوان دیگر کتابی است که به قلم احمد کریمیان از سوی بوستان کتاب روانه بازار کتاب شده است.

در مقدمه این اثر آمده است: رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) تزکیه و تعلیم مردم بود. این مهم با «آموزش» صورت می‌گرفت؛ آموزش‌هایی که توأم با ظرافت و نکته‌بینی‌های دقیق بود. بررسی این سیره آموزشی رسول خدا(ص) ضرورتی است که برای همگان، درس‌آموز و برکت‌خیز است. کتاب حاضر با درک این ضرورت، در سه بخش این مهم را کاویده است: احیا و برآوردنِ یک امت، دانش و آموزش در مکتب پیامبر نور(ص) و تنوع شیوه‌های آموزشی.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول