اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران:

ساخت تجهیزات جراحی مغز و اعصاب در ایران بومی شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه تجهیزات جراحی مغز و اعصاب در گذشته با هزینه بسیار زیاد وارد کشور می‌شد، گفت: با ساخت دستگاه نقشه راه جراحی مغز و اعصاب، زمینه ایجاد جراحی مغز به وجود آمد.

ساخت تجهیزات جراحی مغز و اعصاب در ایران بومی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید ابراهیم کتابچی پیش از ظهر امروز در حاشیه کنفرانس مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مازندران که در بیمارستان حضرت امام خمینی ساری در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ساخت دستگاه نقشه راه جراحی مغز و اعصاب شرایط مناسب جراحی مغز و اعصاب در کشور فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: با پیشرفت مناسبی که در رشته جراحی مغز و اعصاب در کشور ایجاد شد بیماران بسیاری از کشورهای همجوار برای درمان بیماری مغز و اعصاب به کشور ما مراجعه می‌کنند.

کتابچی تصریح کرد: بیمارانی از کشورهای آذربایجان، امارات، کویت، افغانستان و عراق برای درمان این بیماری به کشور مراجعه می‌کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران به ایجاد روش‌های جدید درمانی که همان ساخت دستگاه نقشه راه در جراحی مغز و اعصاب است اشاره کرد و یادآور شد: با ساخت این دستگاه که با تلاش مهندسان جوان در کشور ساخته شد شرایط مناسبی برای درمان بیماری‌های مغز و اعصاب در کشور فراهم شد.

وی در پایان با بیان اینکه تجهیزات جراحی در گذشته با هزینه بسیار زیاد وارد کشور می‌شد، گفت: با ساخت این دستگاه در داخل کشور زمینه ایجاد جراحی مغز و اعصاب در بیشتر مراکز درمانی به وجود می‌آید.

انتهای پیام/صا30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول