اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز امسال انجام شد

راهنمایی 80 هزار مسافر نوروزی کهگیلویه توسط هلال‌احمر

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر دهدشت گفت: در نوروز امسال تعداد 80 هزار مسافر نوروزی کهگیلویه توسط هلال‌احمر این شهرستان راهنمایی شدند.

راهنمایی 80 هزار مسافر نوروزی کهگیلویه توسط هلال‌احمر

مجید زری‌گر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: هلال‌احمر کهگیلویه از 25 اسفند تا 14 فروردین ماه 91 به افراد حادثه‌دیده اعم از مصدومان سوانح رانندگی و حادثه‌دیدگان امدادرسانی کرد.

این مسئول افزود: در این طرح 143 نفر از اعضای جوانان و امدادگران، سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو نجات، سه سری ست سریع جاده‌ای، دو پزشک و 10 پرستار در پنج پایگاه مستقر شدند و به ارائه خدمات به مسافران نوروزی پرداختند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه متذکر شد: در طی این مدت 20 مورد عملیات انجام شد که شش نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 18 نفر از آن‌ها نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی در خصوص اقلام توزیعی بین مسافران عنوان کرد: تعداد 20 هزار بسته فرهنگی، 84 تخته پتو و 174 پرس غذا بین مسافران نوروزی توسط جمعیت هلال‌احمر توزیع شد.

این مسئول با اشاره به اینکه 84 هزار مسافر از کیوسک‌های راهنمایی هلال‌احمر این شهرستان راهنمایی گرفتند، ادامه داد: 280 خانوار نیز در چادرهای هلال‌احمر اسکان یافتند.

زری‌گر به اظهار نظر مسافران و گردشگران نوروزی از عملکرد این دستگاه نیز اشاره کرد و تصریح کرد: امدادگران هلال‌احمر قبل از هر چیز برخورد اسلامی و با عطوفت را سرلوحه کار خود قرار داده بودند.

این مسئول اذعان داشت: تجربیات خوبی در ایام نوروز امسال برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی کسب کردیم که با به کار بستن آن‌ها در آینده شاهد ارتقاء سطح امدادرسانی در این شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول