اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سلامت صورت می‌گیرد

افتتاح دو ایستگاه دوچرخه در شهر بهار

خبرگزاری فارس: شهردار بهار از افتتاح دو ایستگاه دوچرخه در شهر بهار در هفته سلامت خبر داد.

افتتاح دو ایستگاه دوچرخه در شهر بهار

علی‌اصغر شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان به استقرار دو ایستگاه دوچرخه‌سواری در شهر بهار در هفته سلامت اشاره و اظهار کرد: این دو ایستگاه با تجهیز 60 دستگاه دوچرخه (برای هر ایستگاه 50 دستگاه ) آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه  احداث ایستگاه دوچرخه‌سواری در شهر بهار در راستای استفاده مردم از این وسیله و نیز ترویج فرهنگ ورزش همگانی است، تصریح کرد: این پروژه با هدف کمک به کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی است.

شهردار بهار با بیان اینکه احداث ایستگاه دوچرخه در شهر بهار برای نخستین بار در استان همدان اتفاق می‌افتد، ابراز کرد: اعتبار ساخت ساختمان‌های مورد نیاز این دو ایستگاه 36 میلیون تومان بوده و برای خرید دوچرخه‌های مورد نیاز نیز 15 میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته وی، با افتتاح ایستگاه‌های دوچرخه در شهر بهار، برای حداقل دو نفر اشتغال‌ ایجاد می‌شود چون مستقیماً به هیئت‌های ورزشی واگذار شده و درآمدزایی نیز خواهد داشت.

وی عنوان کرد: ایجاد ایستگاه دوچرخه در راستای ایجاد فضای فرح‌بخش و ارتقای سلامت عمومی شهروندان بهار انجام می‌شود که با این وصف در راستای کاهش ترافیک شهری نیز مؤثر است.

شیری در پایان سخنان خود با تأکید بر لزوم توجه به بحث ارتقای گردشگری در شهر، ابراز داشت: راه‌اندازی ایستگاه‌های دوچرخه در امر جذب گردشگر نیز مؤثر است و موجب ارتقای فرهنگ ورزش همگانی در بین شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول