اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه صنعتی بیرجند

مسابقات استانی دومینوی تاپلینگ در بیرجند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دانشگاه صنعتی بیرجند از برگزاری مسابقات استانی دومینوی تاپلینگ با همکاری سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری بیرجند و انجمن علمی مهندسی عمران این دانشگاه خبر داد.

مسابقات استانی دومینوی تاپلینگ در بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، این مسابقات در دو مرحله اجرا می‌‌شود که در مرحله نخست هر یک از تیم‌ها طرح‌های دومینوی خود را با توضیح کامل مکانیزم‌ها و آیتم‌ها حداکثر تا اول اردیبهشت‌ماه، به همراه فرم ثبت‌نام و مدارک به دبیرخانه مسابقات ارائه می‌کنند.

طرح‌های ارائه شده توسط کادر داوری بررسی و در روز دوم اردیبهشت ماه اسامی 20 تیم برای شرکت در مرحله دوم اعلام خواهد شد.

در مرحله دوم، تیم‌ها در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه به رقابت می‌پردازند که تیم‌های اول تا سوم به ترتیب 5، 4 و 3 میلیون ریال جایزه دریافت خواهند کرد.

تعداد اعضای هر تیم حداکثر چهار و حداقل دو نفر خواهد بود و اعضای هر تیم می‌توانند از دانشگاه‌های مختلف استان باشند اما حضور تیم‌های دانش‌آموزی نیز در صورت ارائه طراحی مورد قبول هیئت داوران بلامانع اعلام شده است.

بر اساس این گزارش شرکت‌کنندگان در مسابقات در صورت نیاز و برای آزمایش مکانیزم‌ها و طرح‌های دومینوی خود می‌توانند حداکثر تا یکم اردیبهشت با مراجعه به سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری بیرجند حداکثر ۵۰۰ قطعه دومینو را با قید سند و وثیقه لازم دریافت کنند.

در روز مسابقه 2 هزار و 500 قطعه دومینو در اختیار هر تیم قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول