اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

دانشگاه آزاد نقش انکارناپذیری در تامین نیازهای شغلی جامعه دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: نقش دانشگاه آزاد در تغذیه نیازهای شغلی جامعه به ویژه در زمینه‌های تخصصی انکارناپذیر است.

دانشگاه آزاد نقش انکارناپذیری در تامین نیازهای شغلی جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک بعد از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر، این واحد دانشگاهی را از افتخارات شهرستان دانست و بیان کرد: این واحد توانسته است در این دوره مراتب ترقی و پیشرفت خود را هرچه سریع‌تر طی کند.

وی وجود دانشگاه آزاد اسلامی را در شهرستان یک ظرفیت بزرگ از نظر علمی، تعداد فارغ‌التحصیل و چهره‌های تحصیل‌کرده دانست و در رابطه با فرصت‌های تولید و سرمایه‌گذاری موجود نسبت به شهرستان‌های دیگر نسبت به این واحد ابراز رضایت کرد.

فرماندار قائمشهر نقش دانشگاه آزاد اسلامی را در تغذیه نیازهای شغلی جامعه به ویژه در زمینه‌های تخصصی انکارناپذیر دانست و بیان کرد: بسیاری از پست‌های کلیدی در شهرستان و استان و حتی سطح ملی در اختیار فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد که این خود یکی از افتخارات این دانشگاه محسوب می‌شود.

فرماندار قائمشهر در ادامه به اقدام اخیر دولت و درایت مقام معظم رهبری در رابطه با همخوانی و مناسب‌سازی خروجی‌ها و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها با نیازهای جامعه در زمینه‌های شغلی به ویژه در رشته‌های فنی و تخصصی اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته با فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی خود بیشتر نیازهای کشاورزی استان و حتی خارج از استان را تامین کند.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر تاکید کرد: این واحد دانشگاهی  انصافاً در چند سال گذشته حضور بسیار فعالی در این عرصه داشت.

وی با اشاره به وقایع سال 88 بیان داشت: برخی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر انتظاراتی داشتند که با مدیریت باقرزاده شاهد هیچگونه تنشی در این دانشگاه نبودیم و واحد قائمشهر توانست همراهی خود را با آرمان‌ها و اصول این نظام  و رهبری حفظ کند و اصل نظام را فدای بعضی از مسائل متأثر از عوامل درونی و بیرونی نکند.

وی همچنین افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر توانست در زمینه فرهنگی نیز خروجی بسیار خوبی داشته باشد.

پیرفلک در ادامه درباره ارتباط مستقیم بین توانمندی ورزشی یک مجموعه علمی با مباحث ورزشی فرهنگی جامعه که به فرموده مقام معظم رهبری امر به ورزش امر به معروف است اشاره کرد و بیان داشت: یکی از کارکردهای دانشگاه آزاد کارکردهای ورزشی است که هنوز فضای بیشتری برای استفاده از ظرفیت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی و سرمایه‌گذاری در این بخش وجود دارد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول