اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فرتبال آبیک خبر داد

دعوت فوتبالیست نوجوان آبیکی به تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آبیک از دعوت بازیکن نوجوان آبیکی به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور خبر داد.

دعوت فوتبالیست نوجوان آبیکی به تیم ملی

منصور فرهنگیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: سعید سالمی نوجوان آبیکی است که در مسابقات فوتبال نوجوانان کشور در آذربایجان شرقی شرکت داشت و از سوی آقای علی دوستی‌مهر سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات نوجوانانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، خوزستان، قم و قزوین انتخاب شدند که سالمی از تیم فوتبال آستوی آبیک یکی از این نوجوانان بود و به عنوان یار کمکی در تیم استان قزوین نیز حضور داشت.

عضو کمیته فنی فوتبال استان قزوین یادآور شد: این فوتبالیست نوجوان آبیکی اکنون همراه با تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور در کمپ تیم‌های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران در اردوی تیم ملی است و تمرینات خود را برای آماده سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که در کشور اردن برگزار می‌شود، آغاز کرده‌اند.

فرهنگیان خاطر نشان کرد: تیم امید فوتسال زیر 15 سال آبیک به نمایندگی از استان قزوین در مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 15 سال کشور که در اول اردیبهشت ماه در کلاردشت استان مازندران برگزار می‌شود حضور می‌یابد

وی عنوان کرد: در مسابقات مرحله دوم لیگ منطقه‌ای فوتسال بزرگسالان کشور، تیم فوتسال بزرگسالان شهید فرجی آبیک به عنوان نماینده استان قزوین که در 28 اردیبهشت ماه در شهرستان خوی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود حضور می‌یابد.

رئیس هیئت فوتبال آبیک از تبدیل تیم‌های شهرستان به باشگاه در طرح آسیا ویژن خبر داد و گفت: احکام هیئت‌های فوتبال روستاهای قشلاق، زیاران و بخش بشاریات صادر و این موضوع انجام شده است.

فرهنگیان اضافه کرد: در شهرستان آبیک برای پنج مدرسه فوتبال شاهین، مشعل، البرز، قشلاق و یاران هادی زیاران مجوز صادر شده که 350 نوجوان 10 تا 14 سال از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.

وی وضعیت رشته فوتبال در شهرستان آبیک را رو به رشد ذکر کرد و گفت: با افزایش اعتبارات می‌توان در راستای رفع مشکلات این رشته ورزشی گام برداشت چراکه نوجوانان زیادی داریم که استعدادهای خوبی را در این رشته ورزشی دارند و با تخصیص اعتبارات مناسب می‌توان این استعدادها را شکوفا کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول