اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیتی دیگر در عرصه قرآن‌آموزی

مکتب‌خانه‌های قرآنی کهگیلویه و بویراحمد ممتاز کشوری شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه برتر کشوری توسط مکتب‌خانه‌های قرآنی این استان خبر داد.

مکتب‌خانه‌های قرآنی کهگیلویه و بویراحمد ممتاز کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید مهدی ساداتی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام اظهار داشت: اهم برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استفاده حداکثری از امکانات در راستای ترویج و تبلیغ دین است.

* 20 میلیون تومان به تبلیغات اسلامی چرام اختصاص یافت

ساداتی افزود: سال گذشته بیش از یک‌میلیارد تومان اعتبار جهت طرح‌های فرهنگی و مذهبی و دینی جذب کردیم و این اعتبارات به سمت شهرستان‌ها سرازیر شده که از این اعتبارات 20 میلیون تومان به چرام اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: توانمندی مسئولان در اجرای کارهای فرهنگی و تعامل و همکاری با سایر ادارات می‌تواند رقم اعتباری را افزایش دهد.

ساداتی اجرای طرح ملی شبکه تبلیغ در مدارس با همکاری آموزش و پرورش، صدا و سیما، امام جمعه و جماعات و روحانیون مستقر در مدارس جهت پاسخ به مسائل شرعی و سیاسی و شبهات را یکی از موفق‌ترین طرح‌ها دانست.

* کهگیلویه و بویراحمد پیشتاز خیمه‌های قرآنی برای عشایر

وی با بیان این مطلب که در طرح مکتب‌خانه‌های قرآنی رتبه ممتاز کشوری را کسب کرده‌ایم، تصریح کرد: برای اولین بار در سطح کشور طرح خیمه‌های قرآنی در بین عشایر استان را برگزار کردیم و همچنین طرح استقرار مبلغان در سطح استان برای اولین بار در کشور در استان ما برگزار شد.

در ادامه امام جمعه چرام با تسلیت ایام فاطمیه گفت: باید با بهره‌گیری از دریای معارف حضرت زهرا بتوانیم به معرفت خود در همه شئون بیفزاییم.

جعفر طزری گفت: امروز جنگ ما مبارزه فرهنگی است و باید با آگاهی‌بخشی جوانان به مسائل فرهنگی و دینی و مذهبی تابلوی توقف ممنوع سر راه دشمن قرار دهیم.

 فرماندار چرام نیز بیان کرد: تقدیم شهدای اخیر جامعه علمی، استقلال و اعتلای ایران اسلامی را محکم‌تر کرد و با قرار گرفتن در مسیر اعتلای کلمة‌الله و استقلال جمهوری اسلامی ایران، دشمن یک بار دیگر به زانو در آمد.

شکرالله امامی گفت: با توجه به این که جوهره وجودی انقلاب اسلامی یک جوهره فرهنگی و دینی است، نظام ما از رسالت‌های سنگینی برخوردار است و با توجه به این که رهبری نظام و شاکله آن در دست روحانیت است نقش این نهاد فرهنگی و دینی پررنگ می‌شود.

وی افزود: جامعه ما دارای جنبه دینی بسیار بالایی است که ماندگاری و پایداری نظام ما را رقم زده است.

فرماندار چرام با بیان این مطلب که برنده‌ترین سلاح، سلاح تبلیغ است، خاطرنشان کرد: یکی از این سلاح‌های پیش برنده نظام در دست سربازان عرصه دین و فرهنگ است.

امامی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند کارهای فرهنگی هستیم چرا که دشمن با تغییر رویکرد خود از جنگ سخت به جنگ نرم درصدد کم رنگ کردن فروغ جمهوری اسلامی ما بوده و یکی از سازمان‌های ارزشمند برای بصیرت‌افزایی در مقابل این هجمه فرهنگی، تبلیغات اسلامی است.

وی گفت: چرام یک شهرستان نوپا است که توانسته با حداقل امکانات بیشترین خدمات و بهره‌وری را به مردم ارائه بدهد و ما نیازمند ایثار، تحمل و صبر و توانمندی و استقامت هستیم و مدیران ما مدیرانی جهادی هستند که نمود آن در استقبال از ریاست جمهوری و انتخابات به چشم آمد.

در پایان با اهدای جوایزی از زحمات نعمتی‌پور قدردانی و برای مرادی‌نیک مدیر جدید آرزوی توفیق خدمت به جامعه شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول