اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

بهترین روش ارتباط مسئولان و مردم، عمل به دستورات قرآن است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: بهترین روش برای ارتباط مسئولان و مردم، عمل به دستورات قرآن و سیره نبوی بوده و هر مسئولی که در چارچوب قرآن حرکت نکند جایگاه خود را نزد مردم از دست می‌‌دهد.

بهترین روش ارتباط مسئولان و مردم، عمل به دستورات قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عشرت شایق صبح امروز در دیدار با جمعی از مربیان، قاریان و دست‌اندرکاران فعالیت‌های قرآنی شهرستان آذرشهر با اشاره به پیشینه بسیار غنی دینی و فرهنگی مردم این شهرستان اظهار کرد: فعال بودن ده‌ها مرکز آموزش قرآنی و برنامه‌ریزی گسترده برای فراگیر کردن آموزش آخرین کتاب آسمانی در منطقه عالم‌خیز آذرشهر نشان‌دهنده علاقه‌مندی مردم این منطقه به اجرای دستورات الهی و به کارگیری آموزه‌های دینی در روابط فردی و اجتماعی است.

وی عمل به دستورات قرآن مجید را تنها راه نجات بشریت در دنیای آلوده کنونی دانست و افزود: دشمنان ملت‌های مسلمان همواره در تلاش بوده‌اند که نقش دین را در جوامع مسلمانان کمرنگ کرده و از این راه به اهداف پلید خود دست یابند که مناسب‌ترین راه برای مقابله با این تفکر مسموم، گسترش آموزش‌های دینی به ویژه فعالیت‌های قرآنی است.

این کارشناس مسائل فرهنگی گفت: با توجه به فلسفه قیام ملت ایران علیه رژیم طاغوت، انتظار طبیعی مردم این است که هرچه زودتر جامعه‌ای شایسته و به دور از هر نوع آلودگی شکل گیرد اما به دلایل مختلف از جمله غفلت از تعالیم الهی، تحقق این امر مهم به تاخیر افتاده است.

وی آموزش مفاهیم قرآنی را نخستین گام برای ایجاد تحول اساسی در جامعه دانست و افزود: در کنار مراکز تخصصی قرآنی باید آموزش و پرورش نیز بیش از پیش به وظیفه خود در این رابطه عمل کند.

هیچ مسئولی حق ندارد منافع مردم را فدای سلیقه‌های شخصی کند

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس دستورات دینی هیچ مسئولی حق ندارند منافع مردم را فدای سلیقه‌های شخصی و اختلافات گروهی کند و هر کجا که موضوعی باعث اختلاف می‌شود باید در کمترین زمان ممکن و با استفاده از راهکارهای قانونی پیش‌بینی شده در قانون اساسی و یا تدابیر مقام معظم رهبری حل و فصل شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول