اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نماز و قرآن ‌آموزش و پرورش سیرجان خبر داد

برگزاری طرح حفظ ملی قرآن کریم در مدارس سیرجان

خبرگزاری فارس: مسئول نماز و قرآن ‌آموزش و پرورش سیرجان گفت: طرح ملی حفظ قرآن کریم در حوزه علمیه برادران و کانون فرهنگی و هنری دخترانه کمیل سیرجان برگزار شد.

برگزاری طرح حفظ ملی قرآن کریم در مدارس سیرجان

محمد ایران‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: طرح ملی حفظ قرآن کریم امروز در حوزه علمیه برادران و کانون فرهنگی و هنری دخترانه کمیل سیرجان برگزار شد.

ایران‌نژاد خاطرنشان کرد: این طرح طی سال تحصیلی جاری برای 8 هزار و 400 دانش‌آموز برگزار شد که به صورت اینترنتی در سایت وزارت آموزش و پرورش ثبت‌نام کردند.

وی بیان داشت: از این تعداد بیش از 2 هزار نفر به آزمون پایانی راه یافتند و همایش قرآنی آنها اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

ایران‌نژاد عنوان کرد: سال جاری نیز بیش از 15 هزار نفر در مسابقات قرآنی حفظ‌، نهج‌البلاغه‌، قرائت و مفاهیم شرکت کردند که از این تعداد یک هزار نفر به مرحله دوم شهرستان و 100 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

دانش‌آموزان شرکت کننده در طرح ملی حفظ قرآن کریم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، حفظ قرآن کریم را در زندگی خود بهترین خاطره و موجب ایجاد آرامش روحی و روانی خود عنوان کردند و از اینکه توانسته‌اند طی مدت چهار ماه از نیم تا دو جزء قرآن کریم را حفظ کنند، بهترین خاطره خود عنوان کردند.

برگزیدگان قرآنی به تمام‌ جوانان ایرانی توصیه کردند که می‌توان با حفظ قرآن کریم و عمل به آن سعادت و پیشرفت زندگی را تأمین کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول