اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جامعه‌القرآن شوشتر:

جامعه‌القرآن شوشتر هیچ‌ حامی ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول جامعه‌القرآن شوشتر گفت: جامعه‌القرآن شوشتر بدون حمایت هیچ دستگاه و نهاد فرهنگی در سطح استان در حال فعالیت قرآنی است.

جامعه‌القرآن شوشتر هیچ‌ حامی ندارد

مصطفی حصیرباف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: جامعه‌القرآن شهرستان شوشتر زیر نظر مستقیم جامعه‌القرآن قم است و بدون هیچ حمایت مالی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی در استان و شهرستان در حال فعالیت قرآنی است.

وی با اشاره به ظرفیت موجود در این مؤسسه قرآنی تأکید کرد: در شرایط کنونی در این موسسه بیش از 80 نفر قرآن‌آموز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قرآنی این موسسه در سال 1387 آغاز شده و تا کنون نیز با حمایت‌های مردمی این مؤسسه فعالیت کرده است.

حصیرباف با اشاره به آخرین افتخار آفرینی جوانان شوشتری در مسابقات قرآنی تأکید کرد: این مسابقات سیزدهمین دوره از مسابقات کشوری جامعه‌القرآن کریم اهل‌بیت بود که در مشهد برگزار شد.

وی درباره مقام‌های کسب شده در این دوره از مسابقات بیان کرد: این مسابقات در بخش‌های بزرگسالان، شکوفه‌ها و.. برگزار شد.

این مقام مسئول با اشاره به مقام‌های کسب شده است، تاکید کرد: در مقطع بزرگسالان مهدی نجاری‌نژاد با حفظ 10 جزء از قرآن کریم از بین22 نفر شرکت کننده مقام دوم کشوری را کسب کرد.

حصیرباف تأکید کرد: در بخش شکوفه‌ها که رده سنی زیر 16 سال را شامل می‌شود «محمد خضری» با حفظ10 جزء از قرآن کریم مقام نخست از بین24 نفر شرکت کننده کشوری، «مصطفی خادم» با حفظ 10 جزء از قرآن کریم مقام چهارم در این رده سنی و «محمدامین عبودی‌زاده» با حفظ 10 جزء از قرآن کریم مقام پنجم این رده سنی را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: «محمد صابری فر» با حفظ پنج جزء از قرآن کریم مقام سوم کشوری را برای شهرستان شوشتر کسب کردند.

گفتنی است جامعه‌القرآن شهرستان شوشتر تنها جامعه‌القرآن فعال در سطح استان خوزستان است که در قم زیر نظر حجت‌الاسلام طباطبایی اداره می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول