اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

خرید 5 هکتار زمین برای ایجاد مرکز درمانی معتادان در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قرارداد خرید زمین با شهرداری بوشهر به میزان 5 هکتار برای ایجاد مرکز درمان معتادن منعقد شده است.

خرید 5 هکتار زمین برای ایجاد مرکز درمانی معتادان در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی‌یگانه صبح امروز در آیین تجلیل از خانواده شهدای نیروی انتظامی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های سال جدید ناجا اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های ما ایجاد مراکز اجتماع درمان ویژه معتادان است که در سال جاری به جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: تلاش ما این است که سازمان‌های مبارزه‌کننده با مواد مخدر را تقویت کنیم و در این راستا خرده‌فروشان مواد مخدر و قاچاقچیان تحت پوشش برنامه‌های نیروی انتظامی خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و ریشه‌کنی این بلای خانمان‌سوز همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان یک ضرورت است.

محمدی‌یگانه اظهار داشت: نیروی انتظامی با به‌کارگیری نیروهای آموزش دیده و توانمند تلاش می‌کند عرصه را برای قاچاقچیان عمده و خرده‌فروشان تنگ کند چرا که معتقدیم بیشترین حجم توزیع از مواد مخدر توسط این گروه‌ها انجام می‌شود.

وی در ارتباط با فعالیت‌های فرهنگی در این زمینه افزود: سند جامع پیشگیری از اعتیاد به تصویب رسیده و تلاش می‌کنیم با تامین بودجه لازم این طرح، آن را در سال جدید اجرایی کنیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه نباید از درمان و کاهش آسیب‌های معتادان غافل شویم اظهار داشت: توسعه مراکز درمانی سرپایی، درمان، بستری معتادان از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی برای مقابله با اعتیاد در استان بوشهر است.

محمدی‌یگانه تاکید کرد: اعتیاد یک معضل اجتماعی بسیار پیچیده است و اولویت ما در بحث مواد مخدر پیشگیری است.

وی ادامه داد: انسان اعتیادپذیر، محیط اعتیادساز و عامل اعتیاد یک موضوع مهم در درمان اعتیاد مواد مخدر هستند، ضمن اینکه در پیشگیری طرف تقاضا و توزیع باید مورد توجه باشد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از معدود استان‌هایی بودیم که تمام جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور مدیر ارشد استان برگزار شد و این امر نشان از اهمیت ما به بحث جلوگیری از گسترش مواد مخدر است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول